Min mand kan ikke lide min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Anonym trådstarter

så en anden tråd i talte om det. min mand kan ikke li min krop mere, faktisk efter jeg har født mit sidste barn har han ikke villet have sex. han rører aldrig ved mig, men han siger han elsker mig. når jeg spørg om han ikke vil have sex pga min vægt siger han nej, men jeg kan mærke det ikke passer. jeg vejer 30 kilo for meget og vil gerne tabe mig. på 3 år har vi haft sex måske 5 gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Junibæbs2013

Hejsa. Jeg ved ikke, om jeg egentlig har så meget at sige, men ville bare skrive, at jeg er rigtig ked af at læse om jeres situation, hvor I tydeligvis har brug for en dybere snak om, hvad der er galt. 
Måske handler det ikke kun om din vægt? Og selv hvis det gør, er det første skridt da at I begge indser og kan tale om, at der er et problem, da det ellers kan være svært at tage fat på. 

Jeg håber, at du kan få talt rigtigt med din mand. Mange hilsner... 

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Jeg tror måske heller ikke det nødvendigvis handler om din krop....måske kan han mærke hvis du har det skidt med din krop og så blive sex jo desværre også derefter...
Du må igang med at ændre din måde at leve og dermed også den måde du tænker om dig selv...hvis du ikke er glad påvirker det jo selvfølgelig...
Og så kunne I måske få den lille passet g så sidde med et glas vin, give massagde osv, så kan det være at i begge slapper bedre af og det bliver rart og bliver til noget...
De bedste tanker Eva...som godt kan huske hvordan det var at veje 30 kg for meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.