Føler mig snydt (af min mand)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
11 svar
46 synes godt om
30. september 2013

Anonym trådstarter

Har brug for at få mine tanker ud.. 

Har en skøn datter på 3 ½ år - og vi har altid sagt, at der skulle være omkring 3-4 år imellem vores børn.

Smed p-pillerne i maj 2013 (sidste pakke) - og har siden forsøgt, dog ikke så meget som med vores datter, lysten er der ikke helt altid fra min side af.

Så sex for mig lige pt, er (næsten) kun for at få baby nr. 2..

Men så igår, hyggede vi på sofaen - og da min mand så er lige ved at komme, vælger han at trække den ud, og så komme ud på maven af mig (har faktisk aldrig helt været fan af det, men har været okay med det) - men lige igår, gjorde det mig sinsygt ked af det. Følte faktisk at vores sex havde været uden formål.

Hele aften var på en måde ødelagt - det påvirkede mig virkelig meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Har en skøn datter på 3 ½ år - og vi har altid sagt, at der skulle være omkring 3-4 år imellem vores børn.

Smed p-pillerne i maj 2013 (sidste pakke) - og har siden forsøgt, dog ikke så meget som med vores datter, lysten er der ikke helt altid fra min side af.

Men så igår, hyggede vi på sofaen - og da min mand så er lige ved at komme, vælger han at trække den ud, og så komme ud på maven af mig (har faktisk aldrig helt været fan af det, men har været okay med det) - men lige igår, gjorde det mig sinsygt ked af det. Følte faktisk at vores sex havde været uden formål.

Åh kender det godt...

Jeg ville have det på samme måde - plus at i min verden spørger man lige om det er ok inden man gør sådan noget - jeg skal da også være med på den??

Nå, håber da du fik fanget lidt og placeret 'rette sted' ??

Anmeld

30. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Syntes du skulle overveje om du er sammen med den rigtige mand, når du har det på den måde. Kan godt forstå det er ærgerligt han trak sig ud, nu i forsøger at få nummer to, men syntes faktisk det er synd for din mand, hvis du kun gider have sex med ham for at blive gravid. 

Anmeld

30. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Forstår godt du er skuffet - sagde han hvorfor han gjorde det?

Jeg må dog også indrømme at hvis jeg var din mand ville jeg være ret ked af "kun" at kunne bruges seksuelt til at lave børn og ikke andet... - ville føle mig lidt udnyttet og det må være en træls følelse at du ikke har lyst til ham men kun har sex for at få et barn 

Det er naturligvis ikke din skyld at du har det sådan, men jeg tænker at det er noget I burde snakke om - ved han at du har det sådan? 

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Syntes du skulle overveje om du er sammen med den rigtige mand, når du har det på den måde. Kan godt forstå det er ærgerligt han trak sig ud, nu i forsøger at få nummer to, men syntes faktisk det er synd for din mand, hvis du kun gider have sex med ham for at blive gravid. 

Normalt har vi et fantastisk sexliv, men når pb er gået i gang, går det romantiske lidt af det - gør det i hvert fald i vores familie 

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Forstår godt du er skuffet - sagde han hvorfor han gjorde det?

Jeg må dog også indrømme at hvis jeg var din mand ville jeg være ret ked af "kun" at kunne bruges seksuelt til at lave børn og ikke andet... - ville føle mig lidt udnyttet og det må være en træls følelse at du ikke har lyst til ham men kun har sex for at få et barn 

Det er naturligvis ikke din skyld at du har det sådan, men jeg tænker at det er noget I burde snakke om - ved han at du har det sådan? 

Vi snakkede om det bagefter - for skjulte mine tårer ved at grine med ham.. Men var øv indeni 

Anmeld

30. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Normalt har vi et fantastisk sexliv, men når pb er gået i gang, går det romantiske lidt af det - gør det i hvert fald i vores familie 

okay, så det er kun i forbindelse med pb du har det sådan fik det indtryk at det var i det hele taget. Mit råd er at prøve at være lidt mere afslappet omkring det og tænke at en graviditet kommer når den kommer, og så bare nyde hinanden når i har lyst.

ved godt det er nemmere sagt end gjort, men det vil nok hjælpe på din lyst, hvis du ikke tænker at sex kun skal handle om at lave baby.

Anmeld

30. september 2013

Savannah

Han er et menneske, ikke en babymaskine

Anmeld

30. september 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Måske var det derfor han trak sig - han trængte til at have sex for jeres skyld ...?

Snak med ham om det.

Anmeld

30. september 2013

jydeinden

snak med din partner om det, men var jeg ham ville jeg bede dig om at slå koldt vand i blodet, et barn kommer når det gør :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.