Hjælp mig. Ammer, men skal til fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

MorDk

Jeg vil helt klart foreslå at lave en generelprøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

FruJacobsen

Min søn var også "amme-barn" og da jeg skulle af sted en aften malkede jeg også bare ud - rigeligt, så vi var sikre på, at far ikke stod der med sulten baby. Vi prøvede også et par gange inden for at være sikker på, at han ville tage flasken.

Hvad jeg ikke havde tænkt på var at medbringe brystpumpen, så efter en 5-6 timer til fest stod jeg desperat på toilettet og forsøgte at malke ud med hånden!! Så mit råd er: husk brystpumpen ! Og så god fest.

Anmeld

30. september 2013

Mother-love

FruJacobsen skriver:

Min søn var også "amme-barn" og da jeg skulle af sted en aften malkede jeg også bare ud - rigeligt, så vi var sikre på, at far ikke stod der med sulten baby. Vi prøvede også et par gange inden for at være sikker på, at han ville tage flasken.

Hvad jeg ikke havde tænkt på var at medbringe brystpumpen, så efter en 5-6 timer til fest stod jeg desperat på toilettet og forsøgte at malke ud med hånden!! Så mit råd er: husk brystpumpen ! Og så god fest.

Haha åh ja kunne ikke lade være med at grine. Fordet. Gør simpelthen så ondt i babserne når maner i den situation

Anmeld

30. september 2013

FruJacobsen

Havanagila skriver:

Haha åh ja kunne ikke lade være med at grine. Fordet. Gør simpelthen så ondt i babserne når maner i den situation

Ja!! Man glemmer kun den pumpe én gang!

Anmeld

30. september 2013

Kløver

PrincessTanja skriver:

Havde tænkt på det faktisk, men hvordan skal vi så opbevare det indtil hun skal have det? og skal det så varmes op igen når hun skal have det?

Det ka. Holde 3 dage i køleskab og 3 mdr i fryseren ville også malke ud og give på flaske

Anmeld

30. september 2013

Frk.S

Ja, det er da bare om at malke ud - lav et lille lager, så han har nok. Det kan bare puttes i fryseren.

Og ja, husk at have pumpen med, så du lige kan få "lettet trykket"

Anmeld

30. september 2013

Frk.S

FruJacobsen skriver:

Hi hi, jeg var til julefrokost på mit arbejde - og omkring midnat havde jeg bare de mest voldsomme "Dolly-bryster" - det var godt at komme hjem og få dem tømt!

Anmeld

30. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
FruJacobsen skriver:

Hé Hé det har jeg også prøvet, da thea var baby! Så står man der med ømme madpakker, og mangler en baby

Til ts, husk at øve over et par gange, hvor far gir baby flasken! Vh stine

Anmeld

30. september 2013

Nea85

Vores datter NÆGTEDE at tage flasken med min mælk, uanset hvor mange gange vi prøvede.
Til sidst blev jeg lidt desperat og læste mig frem til det råd at have en bluse, som moderen har haft på, som kan ligge ved barnet mens det får flasken - dét hjalp her

Men ja, det er nok en rigtig god idé at øve lidt med flasken først

Anmeld

1. oktober 2013

(august)

Hej

Begge mine var ammebørn, og de har kun villet tage flaske med min modermælk første gang og derefter har de nægtet. Så jeg har haft dem med eller taget hjem efter 3-4 timer. 

Håber du finder en løsning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.