Hvor forsvinder Jeres overskud hen...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Honningblomst

Inspireret af tråden om mærketøj, så kom jeg til at tænke på hvad mine hygge-ekstra-penge går til...
Altså mine børn mangler intet, men jeg bruger ikke ekstra penge på ekstra dyrt tøj til dem.
Men jeg må sige at efter jeg blev selv er jeg blevet helt fantastisk god til at købe tøj, undertøj og sko til mig selv, så i forhold til før yger der i hvert fald ekstra på den regning.
Vi er også ude at spise tit og tage på ture, feks til museum i Kbh osv...det koster jo desværre når man bor langt væk fra alt-smiler og weekendture...
Musik, elektronik, bil osv, det bruger jeg absolut ingen penge på....praktiske ting til mit hjem bliver der heller ikke brugt ekstra på...kun når jeg mangler og så er det det billige...-smiler- og parfume og makeup bliver der heller ikke brugt meget på...

Hvor smider I Jeres overskud henne??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Anja

Ferier !!!

Ellers køber vi vist bare det vi lige synes ......

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Anja skriver:

Ferier !!!

Ellers køber vi vist bare det vi lige synes ......

Åh, jeg ville så gerne være sådan en der elskede ferier-smile- jeg er bare så dårlig til det, så weekendture gør vi det i...
Men ferier er da bare ren luksus og skønt at forkæle sig med-smiler
Knus Eva...

Anmeld

21. juli 2009

Sweet1978

Vi er ved at spare op til udbetalingen på et hus, så vi lever generelt bare sparsommeligt, ingen mangler noget så det er  ikke fattigt -  men vi tænker over hvad vi bruger penge på. Og resten står så bare og vokser lystigt på min konto og det er et dejligt syn.

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Vi er ved at spare op til udbetalingen på et hus, så vi lever generelt bare sparsommeligt, ingen mangler noget så det er  ikke fattigt -  men vi tænker over hvad vi bruger penge på. Og resten står så bare og vokser lystigt på min konto og det er et dejligt syn.

Dejligt....det er det jeg prøver på...har lagt en plan om at jeg det nærste år vil spare alle børnepengene...det giver alligevel en del..
Knus og held og lykke med huskøb nå I kommer dertil..

Anmeld

21. juli 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi er vist nogle rigtige livsnydere herhjemme.

Vi bruger rigtig mange penge på at rejse. Vi elsker at holde ferie, trække stikket ud og komme væk!

Derudover bruger vi mange penge på at tage ud og spise, både temmelig dyre steder, hvor en aften let løber op i nogen tusinde og også sådan generelt  at tage på café og andre hyggelige restauranter. Vi bor meget tæt på Flensborg, så vi kører ofte til Tyskland og spiser. Der ligger nogle helt fantastiske restauranter og prisen er ca. halvdelen af herhjemme.

Generelt vil jeg sige, at vores penge går til oplevelser, det giver mest mening for os. Vi har to biler, men den ene er 10 år gammel, og min er godt nok kun et par år gammel, men det er en berlingo, så ikke specielt dyr. Må sige at biler er en af de ting jeg slet ikke gider bruge penge på. De skal bare kunne køre fra A-B og så gerne være lidt praktisk. Oplevelser derimod det er værdifuldt for os !

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

Det går på vores hus, på Lucas, møbler. Vi er meget dårlige til at huske at købe til os selv især mig men mon ikke det kommer når jeg har tabt mig så bliver det jo os lidt sjovere at shoppe. 

Anmeld

21. juli 2009

SaNiNa

her på det sidste er det går til køb af babyting og udstyr ellers så spare vi sammen nu når vi skal til at bygge hus... men vi forkæler osse os selv men en god middag.

Anmeld

21. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu har vi endnu ikke børn, så vores (begrænsede) overskud går til at spise ude og spise lækkert... MAD kort sagt!!! Jeg elsker at shoppe tøj, sko, tasker m.m. men min hjerne kan ikke rigtigt finde ud af at hvis jeg køber nye sko så skal jeg også leve (læs: spise)  derefter resten af måneden, så jeg undværer tøjet...   

Og så rejser selvfølgelig...
Men der plejer manden at lægge ud og så betaler jeg af til ham.

Anmeld

21. juli 2009

Louise mortil4

vi bruger dem på ting vi ellers ikke har råd til til hverdag. Vi har lige fået solgt et fyr vi havde stående, vi brugte halvdelen på en ny brugt læder hjørnesofa, som vi har ønsket os rigtig længe, manden får nogle nye ting til hans motorsav og så har vi for første gang i meget lang tid købt pizza til aftensmad igår og resten tager vi med på vorbasse marked så vi har lidt ekstra. Ellers går de tit til nyt tøj eller sko til ungerne, de vokser jo så hurtigt, så det er dejligt at ha lidt liggende i gemmerne så det ikke er å dyrt på en gang. Eller til tøj og sko til os selv, eller noget andet vi gerne vil ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.