Hvad koster et nyt badeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

Chris86

Det er nok det dyreste rum i huset Vi har en meget lille badeværelse og det har kastet kassen at lave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Det vil vi rigtig gerne have, kunne jo være de kunne komme med gode idéer som vi ikke selv ser eller tænker på 

Ups.. Meningen var mit link skulle med i mit forrige svar 

Men prøv

www.byggetilbud.dk 

www.gratisbyggetilbud.dk

www.3byggetilbud.dk 

Vi har selv brugt dem.. Og de kommer med mange ting man ikke lige havde tænkt på.. Men som vi faktisk selv kunne lave 

Min mand elsker at bygge og arbejde ude/inde på huset 

Anmeld

1. oktober 2013

L&V

Vil bare lige minde dig om at en del af garantien forsvinder hvis der sker noget under ombygningen hvis det er sort/venne arbejde.
Vores badeværelse koster omkring 100.000 -150.000.

Anmeld

1. oktober 2013

stjernehimmel

det er MEGET forskelligt.... vi er igang pt.....  vi har lavet det hele om... har hyret murer, skal ha lagt gulvarme...

Pt har vi for selve vask, og underskab, spejle UDEN amatur allerede brugt 15000 kr.....

Badeværelse er utrolig nok ofte det der blive dyrest... og vil gætte på at vores med arbejdsløn, vi laver selv meget, nok ihvertfald rander op på over 60000... men ALT bliver os nyt, rør, wc, brusenice, loft ALT

Anmeld

1. oktober 2013

Momo

Carina:-) skriver:

Det kommer an på hvad I vil have.

Vores kostede 300.000 men vi har også 25 kvadratmeter med nedsænket spa ,importeret italienske fliser og specialstøbt granitplade.Samt stort brusebad med dyser .

Og så vil det jo rende op.

Vi betalte så kun for støbning af gulv og vvs arbejde-alt andet fik vi gratis pga de høje priser.

Så det kan godt betale sig at give ekstra og så forhandle f.eks montering med i prisen. Ihvertfald hvis man handler ved desideret forhandlere af bad/køkken

BILLEDER  

Anmeld

1. oktober 2013

Momo

Vores har kostet mellem 30-40.000. Men der er jo mega svært at svare på det kommer jo helt and på hvad i til  

Anmeld

1. oktober 2013

Carina:-)

BILLEDER  

Sætter pris på anonymitiet,også derfor jeg aldrig flasher billeder af mig selv,mine børn eller mand -Og heller ikke af mit private hjem som jeg ville kunne genkendes på 

Anmeld

1. oktober 2013

Månsson skriver:

Vil bare lige minde dig om at en del af garantien forsvinder hvis der sker noget under ombygningen hvis det er sort/venne arbejde.
Vores badeværelse koster omkring 100.000 -150.000.

Enig.

Og igen så kan man tit forhandle sådan at meget af arbejdslønnen "forsvinder" i den samlede pris -

Anmeld

1. oktober 2013

Chris86 skriver:

Det er nok det dyreste rum i huset Vi har en meget lille badeværelse og det har kastet kassen at lave!

Badeværelser er noget af det dyreste at få lavet.

Her i huset overgåes det kun af køkkenet-

Så jo det er noget af det dyreste man kan pille ved i et hus-Self alt efter hvad man er til-

For har da en veninde der har gjort det for nærmest ingen penge fordi de købte brugte elementer osv-

Anmeld

1. oktober 2013

L&V

Carina:-) skriver:

Enig.

Og igen så kan man tit forhandle sådan at meget af arbejdslønnen "forsvinder" i den samlede pris -

Præcis.. Jeg ville i hvert fald ikke turde det på den anden måde hvis der sku komme vandskeder eller andet puha, så bliver det dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.