Øm og kvalm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
10 svar
4 synes godt om
30. september 2013

Kløver

Alt for tidligt at teste endnu, vil kun være 3+3 men hvor det skurer og murrer i understellet, ubehag men ikke så skarpt og uden mens kramper, men ellers føles det ligesom når jeg har det røde. Kvalm indimellem og håber godt nok det er nu, frygter at se frem til negativ test på testdag, ny omgang provera for alligevel først at få mens efter de 6 uger i cyklus. Håber et af mine æg er blevet befrugtet og har sat sig fast, men hvor er tiden lang fra insemination til testdag

Og alt den murren og skurren og ubehaget som trækker smerten selv om i lænden. Håber bare snart at få de 2 magiske streger, men frygter, at hvis der har været noget, er smerterne tegn på ægget ikke er sat fast eller bliver en bio. Nøj jeg er utålmodig

Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, nok bare dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Hullabullabulla

Maja84 skriver:

Alt for tidligt at teste endnu, vil kun være 3+3 men hvor det skurer og murrer i understellet, ubehag men ikke så skarpt og uden mens kramper, men ellers føles det ligesom når jeg har det røde. Kvalm indimellem og håber godt nok det er nu, frygter at se frem til negativ test på testdag, ny omgang provera for alligevel først at få mens efter de 6 uger i cyklus. Håber et af mine æg er blevet befrugtet og har sat sig fast, men hvor er tiden lang fra insemination til testdag

Og alt den murren og skurren og ubehaget som trækker smerten selv om i lænden. Håber bare snart at få de 2 magiske streger, men frygter, at hvis der har været noget, er smerterne tegn på ægget ikke er sat fast eller bliver en bio. Nøj jeg er utålmodig

Anmeld

30. september 2013

**Ønskebabyen

Maja84 skriver:

Jeg havde rigtig mange mens smerter 2-3 dage før testdag. Jeg var overbevist om at mens var på vej - snydt! Jeg er nu 25+1, så menssmerter kan være et godt tegn

Anmeld

30. september 2013

tarkoflen

Jeg havde også mensagtige smerter, så det kan være den er der, jeg for dig

Anmeld

30. september 2013

Kløver

**Ønskebabyen skriver:

Jeg havde rigtig mange mens smerter 2-3 dage før testdag. Jeg var overbevist om at mens var på vej - snydt! Jeg er nu 25+1, så menssmerter kan være et godt tegn

Håber, kan ikke huske om jeg havde det sådan inden jeg fandt ud af jeg var gravid de 2 andre gange, men er så øm jeg ikke engang kan ligge på maven synes også først kvalmen kom 1-1.5 uge senere. Bliver spændende, om det kan være tegn på 2 æg har sat sig fast

Anmeld

30. september 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Jeg havde også mensagtige smerter, så det kan være den er der, jeg for dig

Tusind tak, Håber, kan ikke huske om jeg havde det sådan inden jeg fandt ud af jeg var gravid de 2 andre gange, men er så øm jeg ikke engang kan ligge på maven synes også først kvalmen kom 1-1.5 uge senere. Bliver spændende, om det kan være tegn på 2 æg har sat sig fast

Anmeld

30. september 2013

Mi&Mi

Maja84 skriver:

Krydser fingre for, at du snart står med de flotte to streger

Anmeld

30. september 2013

**Ønskebabyen

Maja84 skriver:

Håber, kan ikke huske om jeg havde det sådan inden jeg fandt ud af jeg var gravid de 2 andre gange, men er så øm jeg ikke engang kan ligge på maven synes også først kvalmen kom 1-1.5 uge senere. Bliver spændende, om det kan være tegn på 2 æg har sat sig fast

Det er ikke til at vide, men det kunne da godt tyde på der er noget Man reagere heller ikke ens hver gang, altid. Så det er en god ide at lade være med at sammenligne alt for meget, selvom jeg ved det er svært.

Anmeld

30. september 2013

Kløver

Det er ikke til at vide, men det kunne da godt tyde på der er noget Man reagere heller ikke ens hver gang, altid. Så det er en god ide at lade være med at sammenligne alt for meget, selvom jeg ved det er svært.

Er nok også bare overrasket og samtidig nervøs, hader uvidenhed 

Anmeld

30. september 2013

Putomanen

Jeg for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.