Er der en gyldig streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
12 svar
3 synes godt om
30. september 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger? Den øverste er den jeg har taget idag, de 2 andre er taget med ægløsnings sprøjte i blodet, og de er tydeligt positive i virkeligheden, de har bare ligget et par dage og "falmet" lidt. Jeg ved ikke om den øverste er positiv? Jeg mener at kunne se en streg med farve, men synes den er tyndere end den burde??? Jeg ville være 3+4 idag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger? Den øverste er den jeg har taget idag, de 2 andre er taget med ægløsnings sprøjte i blodet, og de er tydeligt positive i virkeligheden, de har bare ligget et par dage og "falmet" lidt. Jeg ved ikke om den øverste er positiv? Jeg mener at kunne se en streg med farve, men synes den er tyndere end den burde??? Jeg ville være 3+4 idag

jeg kan godt ane en streg på den øverste, men ville nok vente et par dage mere for at se om den bliver tydliger eller om det evt har været en skygge streg.

for at den er bragende positiv om et par dage.

Anmeld

30. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Kan desværre kun se en streg

Men håber den bliver tydeligere inden for de næste par dage

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

catharina skriver:

jeg kan godt ane en streg på den øverste, men ville nok vente et par dage mere for at se om den bliver tydliger eller om det evt har været en skygge streg.

for at den er bragende positiv om et par dage.

jamen det gør jeg, tager en test igen om 2 dage måske... eller jeg tager nok en hver dag indtil test dag (har 20 stk liggende) haha, men jeg burde jo bare vente til test dag! 

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kan desværre kun se en streg

Men håber den bliver tydeligere inden for de næste par dage

Håber jeg også 

Anmeld

30. september 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

jamen det gør jeg, tager en test igen om 2 dage måske... eller jeg tager nok en hver dag indtil test dag (har 20 stk liggende) haha, men jeg burde jo bare vente til test dag! 

uh kender det godt, det er svært at lade vær, jeg har også test dag lige om hjørnet og det kribler i mig for at teste for har slet ingen tegn på at mens er på vej som jeg plejer og fare op i det røde feldt over ingen ting. 

så kan godt forstå at dig 

for dig

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

catharina skriver:

uh kender det godt, det er svært at lade vær, jeg har også test dag lige om hjørnet og det kribler i mig for at teste for har slet ingen tegn på at mens er på vej som jeg plejer og fare op i det røde feldt over ingen ting. 

så kan godt forstå at dig 

for dig

Uh, så må  For dig! Jeg har mens "murren" og ja også en masse hormoner, men jeg kan jo ikke vide om det er otrivellen, mens, eller graviditet .... Den her ventetid er bare et helvede altså!  

Anmeld

30. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg kan se to streger på dem alle, men de er godt nok svage. Ville vente 2 dage med at teste igen.

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg kan se to streger på dem alle, men de er godt nok svage. Ville vente 2 dage med at teste igen.

Ja de er meget svage . jeg tror jeg vil teste med en valmed om 1-2 dage... 

Anmeld

30. september 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Uh, så må  For dig! Jeg har mens "murren" og ja også en masse hormoner, men jeg kan jo ikke vide om det er otrivellen, mens, eller graviditet .... Den her ventetid er bare et helvede altså!  

ja det er ikke nemt at vide om det er det ene eller det andet. indtil man har fået svar ved lægen, men fuck den vente tid er ikke til at holde ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.