Fuck pis !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. september 2013

Anonym trådstarter

Hjælp piger ! 

Min mens skulle komme i morgen. Men tog en test her til aften og der var en lidt tidlig nr 2 steg på testen, men efter tid, og det samme var der på den i eftermiddags ' mig og kærestn er gået fra hinanden så det  Da typisk hvis man så lige bliver gravid nu hvor man er gået fra hinanden . 

Har at ingen tegn på mens kommer eller noget :/ 

og og ja de to steger gør det ikke nemmere ! 

Hvis jeg er gravid skal jeg self havde det fjernet  ville i ikke også gære det i min situtation ? Eller er jeg helt dum ... , hvordan forfår det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Goggelogge

Hvor længe havde dig og kæresten været sammen og er i stadig venner, selvom i ikke er sammen?

Anmeld

30. september 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Hjælp piger ! 

Min mens skulle komme i morgen. Men tog en test her til aften og der var en lidt tidlig nr 2 steg på testen, men efter tid, og det samme var der på den i eftermiddags ' mig og kærestn er gået fra hinanden så det  Da typisk hvis man så lige bliver gravid nu hvor man er gået fra hinanden . 

Hvis jeg er gravid skal jeg self havde det fjernet  ville i ikke også gære det i min situtation ? Eller er jeg helt dum ... , hvordan forfår det ? 

Har i prøvet t blive gravide? Jeg synes det er en hurtig og nem løsning bare at sige det skal fjernes.... Jeg ville nok tale med min eks om det og tage den derfra . Men håber da du snart får din mens og det var falsk alarm 

Anmeld

30. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hjælp piger ! 

Personligt ville jeg aldrig vælge en abort, medmindre barnet fejler noget.. Men det er kun min holdning! Hvis ikke du føler du kan tage ordentlig vare på det her barn alene, så synes jeg du skal vælge det du føler dig bedst tilpas med..

Håber du finder ud af det

Anmeld

30. september 2013

Sabone

Kan godt forstå, at det et en rigtig træls situation at stå i, når I lige er gået fra hinanden! Som de andre skriver, så kunne jeg heller aldrig drømme om at få en abort med mindre noget var galt med baby

Men synes, du skal passe på med, hvordan du skriver dit opslag! Tænk på alle de piger herinde, som ikke kan blive gravide og ville ønske, at det var dem der stod med en positiv test!

Håber du finder en løsning på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.