Overraske kæresten, men hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. september 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skriver som ano, da jeg ikke vil risikere, at får nys om dette her. Sagen er den, at min kæreste bliver færdig med sin uddannelse i det nye år. Jeg har bedt om ferie omkring det tidspunkt og vil rigtig gerne overraske ham med en forlænget weekend til London bare ham og jeg.

Men....

Problemet kom så idag, da jeg forsøgte at få tjekket gyldigheden på hans pas. Jeg argumenterede for, at jeg gerne ville have lavet pas til datteren og jeg, så der var mulighed for en afbudsrejse, hvis vi fik lyst til det en dag. Og den virkede. Jeg tjekkede hans pas, og det udløb desværre i 2011.

Hvordan får jeg ham lige til at få passet fornyet uden, at han får mistanke til, at jeg allerede har planer for, hvornår vi skal afsted? Han syntes i forvejen, at det var fjollet at bruge penge på at få fornyet passene når nu vi ikke skulle rejse indenfor den nærmeste fremtid alligevel. Har i nogle gode ideer til, hvad der kan aflede ham lidt? Har jo desværre brug for, at han tager med ned på kommunen og underskriver passet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Anonym trådstarter

Smider lige tråden op på forsiden, så folk har en chance for at se den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.