Er hun platfodet? (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
11 svar
15 synes godt om
29. september 2013

lycly

Det gik lige op for mig i dag at min datter har mega flade fødder - er det normalt i den alder eller er hun platfodet? I så fald, har det nogen betydning for noget? Hun er 2,2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Isabella_mor

tror de fleste børnefødder ser sådan ud

Anmeld

29. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er helt normalt - alle små børn har "flade" fødder.Kan ikke huske, hvornår, at de ændre sig

Anmeld

29. september 2013

2babygirls

LuLy skriver:

Det gik lige op for mig i dag at min datter har mega flade fødder - er det normalt i den alder eller er hun platfodet? I så fald, har det nogen betydning for noget? Hun er 2,2 år

Sådan ser min datters fødder også ud og hun blir 3 år om lidt, så jeg panikkens også lidt fordi farmand er platfodet. Men lægen siger at de åbenbart ser sådan ud, og vi ikke kan gøre andet end at købe sko med god støtte

Anmeld

29. september 2013

Clisolka

LuLy skriver:

Sådan ser Bellas også ud - og hun bliver 3 lige om snart  Jeg var ved at gå i panik en dag jeg lagde mærke til det, men kæresten fik mig beroliget 

Anmeld

29. september 2013

B&J

det er helt alm

Anmeld

29. september 2013

Laulund87

Det er normalt indtil 4-5 års alderen. Min datter er næsten 4 år og ser ikke sådan ud mere

Anmeld

29. september 2013

AnthonsMor

LuLy skriver:

Så vidt jeg kan huske fra teorien da jeg læste, skal "babyfedtet" fra fusserne først forsvinde når de er 3-4 år, men du må ikke hænge mig op på det!

Om ikke andet, så spørg i nærmeste skoforretning

Anmeld

29. september 2013

Benjamins'mor

Sådan ser benjamins fødder også ud, tænker det er helt normal.

Anmeld

30. september 2013

lycly

Babymor2010 skriver:

Sådan ser Bellas også ud - og hun bliver 3 lige om snart  Jeg var ved at gå i panik en dag jeg lagde mærke til det, men kæresten fik mig beroliget 

Godt at høre at det er normalt og godt at høre at det ikke kun er mig der liiiige panikkede lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.