Gaveønsker til dreng som fylder 6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.812 visninger
18 svar
5 synes godt om
29. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng fylder 6 år her i oktober. Hvad hitter hos jeres 6-årige drenge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

PernilleogLouis

Skylanders - han glæder sig vildt til det nye kommer og LEGO min blir 6 til oktober 

Anmeld

29. september 2013

MoarHvidovre

PernilleogLouis skriver:

Skylanders - han glæder sig vildt til det nye kommer og LEGO min blir 6 til oktober 

Skylanders - hvad skal man ønske sig først?

Lego har han også ønske sig

Anmeld

29. september 2013

PernilleogLouis

MoarHvidovre skriver:

Skylanders - hvad skal man ønske sig først?

Lego har han også ønske sig

Min dreng spiller det på ps3 men kan også på wii osv. så kommer man selve spillet også er der masser af figurere man kan købe til - stort hit hos ham og vennerne

Anmeld

29. september 2013

MoarHvidovre

PernilleogLouis skriver:

Min dreng spiller det på ps3 men kan også på wii osv. så kommer man selve spillet også er der masser af figurere man kan købe til - stort hit hos ham og vennerne

Vi har næsten lige købt en Wii, så det må jeg lige ind og tjekke. Skal man bruge figurerne for, at spille - eller er det nogen man leger med ved siden af (undskyld jeg spørger dumt)

Anmeld

29. september 2013

PernilleogLouis

MoarHvidovre skriver:

Vi har næsten lige købt en Wii, så det må jeg lige ind og tjekke. Skal man bruge figurerne for, at spille - eller er det nogen man leger med ved siden af (undskyld jeg spørger dumt)

Ja man køber en startpakke - der er spillet i, en portal og 3 figurer - msn sætter en figur på portalen også er det den man ser i fjernsynet og den man styrer - er det overhovedet til at forstå 

Anmeld

29. september 2013

MoarHvidovre

PernilleogLouis skriver:

Ja man køber en startpakke - der er spillet i, en portal og 3 figurer - msn sætter en figur på portalen også er det den man ser i fjernsynet og den man styrer - er det overhovedet til at forstå 

Ja, det er til og forstå. Havde godt hørt om navnet Skylanders, men anede ikke, hvad det var.

Det er fluks kommet på ønskesedlen.

Tak for hjælpen

Anmeld

29. september 2013

Kløver

Nu er mine noget yngre, men måske oplevelser
Går han til noget feks fodbold, kunne han ønske nye fodboldstøvler, mangler han en ny cykel eller cykelhjelm, LEGO, noget til skolen feks sejt penalhus, et skrivebord eller andet til værelset. Sjove spil

Anmeld

30. september 2013

MoarHvidovre

Maja84 skriver:

Nu er mine noget yngre, men måske oplevelser
Går han til noget feks fodbold, kunne han ønske nye fodboldstøvler, mangler han en ny cykel eller cykelhjelm, LEGO, noget til skolen feks sejt penalhus, et skrivebord eller andet til værelset. Sjove spil

Tak for forslag - der er lige kommet nogen flere på

Anmeld

30. september 2013

dpb

MoarHvidovre skriver:

Vores dreng fylder 6 år her i oktober. Hvad hitter hos jeres 6-årige drenge?

Skylanders har i hvertfald hittet herhjemme- både i den almindelige udgave, men også i giants udgaven. Kan anbefale at købe/ønske giants udgaven til ham da den typisk kan benytte begge typer figurer, mens den alm. udgave ikke kan bruge giants figurerne portalen er den samme uanset hvilken startpakke man vælger, det er selve spillet der afgør det som jeg ihvertfald har forstået det

Derudover hitter storebrors tablet efterhånden mere hos vores 6 årige men han har også haft skylanders i over 1år efterhånden

ellers hitter mario spillene til wii også

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.