Overtøj på denne årstid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. september 2013

ledermus

Synes denne årstid er så svær overtøjsmæssigt

Hvad giver i jeres børn på af overtøj her i overgangsperioden...?

lige nu bruger jeg stadig Olivers forårsjakke fra Ida T men tænker den nok ikke holder helt til man skal give vinterjakke på

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

lycly

Julia har en tynd strik cardigan og en overgangsjakke på Og så har hun en halsedisse på og om morgenen også en bomuldshue

Anmeld

29. september 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
ledermus skriver:

lige nu bruger jeg stadig Olivers forårsjakke fra Ida T men tænker den nok ikke holder helt til man skal give vinterjakke på

Hjælp

Cebastian har en knap så varm vintejakke som han bruger nu om mogenen. Hvis det er koldt og blæsende bruger han den i vuggestuen med et par regnbukser hvis det også er lidt vådt. På de dage hvor solen skinner og det er lidt lunere bruger han bare sin termodragt.

Anmeld

29. september 2013

Jenny12

En hjemmestikket uldtrøje under en mini a ture overgangsjakke og en hue.

Hvis han skal lege ude får han et par overtræksbukser med uldfleecebukser under på

Anmeld

29. september 2013

merle2010

de bruger begge overgangsjakker, og min søn på 1 år en tynd hue hvis det er meget koldt...

ellers bruger de deres termotøj og regntøj....

af fodtøj bruger de gummistøvler og kondisko...

Anmeld

29. september 2013

StudPsyk

ledermus skriver:

Hjælp

Vi bruger en overgangsjakke fra Danefæ til Rose. Evt med et varm trøje under. Synes det er for tidligt vil vinterjakken

Anmeld

29. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores har undertrøje, langærmet bluse og en softshelljakke med fleecefór på. Alm bukser og overgangsko. Om morgenen når vi cykler, har han en bomulds elefanthue på og strikluffer. I dp har han også regnbukser på, da græsset er vådt langt op af dagen.

Anmeld

29. september 2013

De3Guldklumper

ledermus skriver:

Hjælp

En softshell. I bh har han termosæt med og en fleece han kan age indenunder hvis han fryser ellers kan han tage softshellen på istedet for termojakken.

Storesøster har også softshell på og har selv bedt om at termobukserne kommer med i skole

Anmeld

29. september 2013

Victoriasmor88

Min datter på 2 år har en overgangsjakke på.. I dagplejen bruger hun termotøj + regntøj hvis de skal være udenfor.. Hun har også en uldtrøje liggende i tilfælde af at det bliver meget koldt. Hun har også en tynd hue med

Det er hvad min dagplejemor synes, hun er ret erfaren og så er det jo faktisk hende der opholder sig med mit barn meget af tiden  så jeg vælger at stole på hende. Hun synes det er al for tidligt med vintertøj, for som hun siger så opstår problemet jo nok når der bliver  minus 10 grader 

Jeg har stoppet hendes kurv i dagplejen med en masse tøj.. Så kan dagplejemor selv vurdere hvad hun har behov for.

Anmeld

29. september 2013

Lone Jakobsen

her er det meget termotøj, tynde huer og strik vanter der er kommet frem.

min egen søn bruger sin softshell jakke, og så har jeg lige fundet huer og vanter frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.