hvilken slange vanter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
8 svar
10 synes godt om
29. september 2013

Dinsen

hvilken slags vanter bruger i til jeres børn?? min dreng er 1.5 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

B&J

da min dreng var på den alder brugte han luffer

Anmeld

29. september 2013

LinLin

Nu??? Ingen... Måske snart et par strikvanter.... Tror nok jeg har lagt et par i hans kasse i bhv

Anmeld

29. september 2013

B&J

LinLin skriver:

Nu??? Ingen... Måske snart et par strikvanter.... Tror nok jeg har lagt et par i hans kasse i bhv

uhh hvis det er nu ville jeg nok også sige ingen   hvis barnet fryser fingerne når det sover så køb et bare tynde vanter

Anmeld

29. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi cykler til og fra dp, og vores har et par strikluffer på om morgenen nu (dem fra h&m i onesize). 

når det bliver koldere tager vi hans reimaluffer med velcro og lynlås i brug

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2013

lycly

Julia havde luffer sidste vinter da hun var halvandet. Hun brugte dem mest når hun sad i klapvognen så det var sådan nogle tykke nogle der var pelsede indvendig

Anmeld

29. september 2013

Dinsen

ikke endnu :-) men er bare på forkanten  

så med lidt input

Anmeld

29. september 2013

Laulund87

Strikkede fingervanter nu her og luffer med langt skaft når det bliver rigtig koldt. Maria bliver 4 til december, men har meget små hænder så hun kan ikke bruge skihandsker endnu.

Anmeld

29. september 2013

Mamalou

Strik luffer eller handsker når han leger ude i dagplejen og mange af dem så han kan skifte ofte. Jeg har forsøgt med andre luffer og handsker fra blandt andet Reima, men han smider dem fordi han ikke kan lege rigtig med dem på. Så jeg har aftalt med dp-mor at han får dem skiftet så snart de er våde. Sidste år købte jeg dem i Føtex og de var en lidt tykkere strik model. Hvis vi cykler eller går tur med klapvognen, så får han et par varme på fra Reima, som der også er lagt billede op af.

Vh Louise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.