rokketænder og feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.052 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min "lille" dreng har fået sin første rokketand - utroligt han allerede er blevet så stor... 

Han var småsløj da jeg havde ham i sidste uge og han er småsløv igen idag... Jeg kom så til at tænke på, kan børn få feber ifm. rokketænder? Jeg kan huske han havde en smule feber da han fik tænderne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det har jeg aldrig hørt om, så det tror jeg ikke. Men måske er han ved, at få 6 års tænder. Det kan de nogen gange godt få lidt feber af. Ellers er det nok bare en virus som der er ved, at være godt igang i omløbet af.

Anmeld

29. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MoarHvidovre skriver:

Det har jeg aldrig hørt om, så det tror jeg ikke. Men måske er han ved, at få 6 års tænder. Det kan de nogen gange godt få lidt feber af. Ellers er det nok bare en virus som der er ved, at være godt igang i omløbet af.

jeg tænkte nemlig også om det var et tilfælde at han var sløv nu når han havde en rokketand - der nok snart falder ud - eller om det kunne have en forbindelse... 

Anmeld

29. september 2013

LinLin

Det tror jeg bestemt ikke! I så fald skulle min søn have været småsløj i to mdr (så lang tid gik der fra vi mærkede den var løs til den var ude ..)

Tror også mere på seksårstænder.... Men mine har aldrig været sløje når de fik tænder så ingen erfaring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.