Funky little monkey og Katvig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.198 visninger
12 svar
7 synes godt om
29. september 2013

Faith

Websiden www.funkylittlemonkey skal afvikles og derfor er der store besparelser at hente!

Og Katvig er gået konkurs. Hvad sker der for det?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Noahmor

Faith skriver:

Websiden www.funkylittlemonkey skal afvikles og derfor er der store besparelser at hente!

Æv, kan ikke komme ind på siden. Vidste ikke at Katvig er gået konkurs?

Anmeld

29. september 2013

Faith

Noahmor skriver:

Æv, kan ikke komme ind på siden. Vidste ikke at Katvig er gået konkurs?

Prøv at google funky little monkey, så kan du komme ind.

Den ene af ejerne af Katvig opslog det på Facebook i går. Det var et af de firmaer jeg virkelig ikke regnede med gik konkurs.

Anmeld

29. september 2013

Mimic

Faith skriver:

Den ene af ejerne af Katvig opslog det på Facebook i går. Det var et af de firmaer jeg virkelig ikke regnede med gik konkurs.

Jeg har besluttet mig for at give Katvig en pause. Vi har ti års jubilæum i disse dage, firmaet vækster, for nylig vandt vi Miljøministeriets CSR Environmental Prize og vi er indstillet til Nordisk Råds Pris for Natur og Miljø som første tøjmærke nogensinde.

Men vi har en gammel bankgæld fra de første års eksplosive vækst, som desværre trækker firmaet i den forkerte retning. Derfor så drastisk et skridt imens jeg finder en ny model for Katvig, og for mit arbejde for en bæredygtig tekstilbranche.

Vi ses meget snart igen.

KH Vigga

det var dette der blev slået op igår, men de har endnu ikke bekræftet om det er en egentlig konkurs eller kun en pause og optakt til an ny model for Katvig.

Anmeld

29. september 2013

Wimmie

Faith skriver:

Forstår det på en måde godt...jeg synes Katvig er rigtig sødt men det er simpelthen for dårlig kvalitet i forhold til prisen.

Anmeld

29. september 2013

Mimic

okay æder mine ord i mig igen:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhvervsnyheder/article2109560.ece

for mig lugter det lidt af at de lukker firmaet for at slippe for den gamle gæld og derefter starte op på noget nyt.

Anmeld

29. september 2013

Happiness

Er det kun webshoppen, eller også den fysiske butil der lukkes?? Altså funky little monkey?

Anmeld

29. september 2013

FruJacobsen

Faith skriver:

Kan det passe, at de ikke er startet med udsalg endnu på funkylittlemonkey? De skriver hvert fald intet om det...

Anmeld

29. september 2013

ESV

FruJacobsen skriver:

Kan det passe, at de ikke er startet med udsalg endnu på funkylittlemonkey? De skriver hvert fald intet om det...

Nej der står intet om det men når man går ind påhjemmesiden er sortimentet markan forringet der er ikke nær så meget som der plejer at være

Anmeld

29. september 2013

FruJacobsen

ESV skriver:

Nej der står intet om det men når man går ind påhjemmesiden er sortimentet markan forringet der er ikke nær så meget som der plejer at være

Ok, jeg har aldrig handlet hos dem, så ved ikke, hvordan det plejer at være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.