jeg er så jaloux så det gør ondt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
6 svar
20 synes godt om
29. september 2013

Anonym trådstarter

jaaa jeg har ingen grund til det men NØJJJJ jeg magter ikke at høre på mere lige nu

det sidste halve år er 4 vennepar i min kreds blevet gift selvom jeg ønsker dem alt muligt lykke og er glad på deres vegne , så kigger jeg på min kæreste som bare har pure nægtet at gifte sig da det er for besværligt såå jeg kommer måske aldrig op af det magiske kirkegulv
ved godt kærligheden er mere end det, og nok også derfor jeg bliver hos ham, men det er svært at lægge til siden når folk skriver VI SKAL GIFTES på facebook eller sms, hmmmm

anden ting jeg er ved at gå ud af skindet over er FLY!
jeg har ALDRIG været ude og flyve, min kæreste er en af de heldige og har været i verden rundt nogen gange og set det meste
mig? ja jeg har set Tyskland når vi har været nede og handle drikkevare FEDT!!!! NOT!!!!!

min familie har aldrig taget det spontane og sagt nu rejser vi eller nu gør vi det og det . NEJ er vokset p på landet for langbrug var det vigtigste og det vil så sige hele året rundt
da jeg så selv blev voksen så har jeg aldrig haft råd endnu da jeg har taget uddannelse først, så på jobmarked, skabt mig en økonomi og fået hjem, bil børn og så videre, og NU står jeg bare og brændene ønsker at side i et forbanedet fly ..

mit højeste ønske til jul er en flybilet tur/retur til Ålborg..
så jeg håber virkeli og krydser så jeg i det mindste kan fjerne det fra min liste ..

NÅ tilbage til hvorfor jeg er så skide jaloux angående fly .
min dejlige svigermor elsker at rejse!!
på bare et år har de været ude og rejse 4 gange!!! 4 gange!!!
så det ævler jo om hver eneste gang vi er sammen, at nejj hvor var det dejligt på Malorca, hvor var det dejligt der og der , og hvor var det fedt at flyve igen, og ARGG!!!

jeg blæser nærmest ud af deres hus hver gang bare for at komme væk fra deres rejsesnak, for orker ik at høre på det længere
min kæreste griner og siger du er bare misundelig, og ja det indrømmer jeg blankt for ja det er jeg

puuuu ja hvad ville jeg med det, ingen ting, havde bare sindsygt brug for at komme ud med noget af det her indebrændthed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Der er kun en ting at gøre, start med at spare op...og tag ansvar for dine egne ønsker. Du kan ikke forvente at andre opfylder dem!

vær glad for du har en familie og lad være med at ødelægge den med en barnlig jalousi, som du selv kan løse, ved at spare op.

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Der er kun en ting at gøre, start med at spare op...og tag ansvar for dine egne ønsker. Du kan ikke forvente at andre opfylder dem!

vær glad for du har en familie og lad være med at ødelægge den med en barnlig jalousi, som du selv kan løse, ved at spare op.

det gør jeg også !!!!

men med hus, bil, 2 børn, hund, kat, såååååå er det altså ikke mange basseøre der er i sidste ende!!!!

så vi gør hvad vi kan

du havde ik behøvet at skrive sådan

Anmeld

29. september 2013

PrincessTanja

Jeg har det PRÆCIS ligesom dig, det fylder dog ikke mine tanker så tit og jeg bliver dog ikke så frusteret over det udadtil. Men kan GODT forstå dig. At rejse og blive gift er mine 2 højeste ønsker. Min kæreste har dog ikke nægtet og blive gift; han er bare lidt sløv i det.

Men kan SÅ godt følge dig i det. Og når andre pisker en stemning op om dit og dat og de skal giftes og rejse, så blir jeg oz en smule trist og tænker "bare det var mig".

Anmeld

29. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Når vi træffer valg her i livet, vælger vi også noget fra. Da jeg valgte at få tre børn, hus og to biler i en ret ung alder, valgte jeg også indirekte dyre rejser fra i mange år. Din svigermor har en alder, hvor der er råd til at rejse - til gengæld får hun aldrig små børn igen. Hende skal du da ikke sammenligne dig med. 

Mine børn har heller ikke fløjet mange gange i deres liv - fordi jeg valgte at få dem, før vi havde haft mulighed for at lave en større opsparing. Nu er det op til dem at vælge, om de vil stifte familie tidligt, eller om de vil give den gas og ud at se verden, før de binder sig. Eller om de vil vælge et hus fra, bo til leje og til gengæld have råd til ferierejser. Jeg håber, at vi har klædt dem på til at være bevidste om, at de har et valg, og at nogle af deres drømme ikke lader sig kombinere. 

Mht. bryllup - hvis det ikke er økonomien, der får din kæreste til at nægte, men kun besværet, må du komme med nogle konkrete planer, så han kan se, det ikke behøver at være så vanskeligt. Men hvis du samtidig taler om flyrejser, og der ikke er penge til det, så forstår jeg godt, han ikke kan se, det virker realistisk. 

Anmeld

29. september 2013

Ellie79

Anonym skriver:

jaaa jeg har ingen grund til det men NØJJJJ jeg magter ikke at høre på mere lige nu

det sidste halve år er 4 vennepar i min kreds blevet gift selvom jeg ønsker dem alt muligt lykke og er glad på deres vegne , så kigger jeg på min kæreste som bare har pure nægtet at gifte sig da det er for besværligt såå jeg kommer måske aldrig op af det magiske kirkegulv
ved godt kærligheden er mere end det, og nok også derfor jeg bliver hos ham, men det er svært at lægge til siden når folk skriver VI SKAL GIFTES på facebook eller sms, hmmmm

anden ting jeg er ved at gå ud af skindet over er FLY!
jeg har ALDRIG været ude og flyve, min kæreste er en af de heldige og har været i verden rundt nogen gange og set det meste
mig? ja jeg har set Tyskland når vi har været nede og handle drikkevare FEDT!!!! NOT!!!!!

min familie har aldrig taget det spontane og sagt nu rejser vi eller nu gør vi det og det . NEJ er vokset p på landet for langbrug var det vigtigste og det vil så sige hele året rundt
da jeg så selv blev voksen så har jeg aldrig haft råd endnu da jeg har taget uddannelse først, så på jobmarked, skabt mig en økonomi og fået hjem, bil børn og så videre, og NU står jeg bare og brændene ønsker at side i et forbanedet fly ..

mit højeste ønske til jul er en flybilet tur/retur til Ålborg..
så jeg håber virkeli og krydser så jeg i det mindste kan fjerne det fra min liste ..

NÅ tilbage til hvorfor jeg er så skide jaloux angående fly .
min dejlige svigermor elsker at rejse!!
på bare et år har de været ude og rejse 4 gange!!! 4 gange!!!
så det ævler jo om hver eneste gang vi er sammen, at nejj hvor var det dejligt på Malorca, hvor var det dejligt der og der , og hvor var det fedt at flyve igen, og ARGG!!!

jeg blæser nærmest ud af deres hus hver gang bare for at komme væk fra deres rejsesnak, for orker ik at høre på det længere
min kæreste griner og siger du er bare misundelig, og ja det indrømmer jeg blankt for ja det er jeg

puuuu ja hvad ville jeg med det, ingen ting, havde bare sindsygt brug for at komme ud med noget af det her indebrændthed

Jeg kan da godt forstå du gerne vil giftes og ud og rejse og opleve andre kulture og lande - Disse ønsker har jeg også, og det har de fleste mennesker vel dybeste set..

Jeg tænker at du må tage ansvar og sige - 1 jeg vil giftes, jeg frier til ham, eller overrasker ham 

2. Vi sparer op og tager første fly ud af landet - hvis I har små børn behøves I jo ikke tænke i sæson men kan rejse hele året også på de billigste tidspunkter.

Jeg har rejst verden rundt og for mig er det nogen gange nok bare at tage en biltur til Berlin.. der er skønt og det er virkeligt billigt.. Så spart lidt op og ud af huset med jer, så du kan få nogle oplevelser med i bagagen 

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Når vi træffer valg her i livet, vælger vi også noget fra. Da jeg valgte at få tre børn, hus og to biler i en ret ung alder, valgte jeg også indirekte dyre rejser fra i mange år. Din svigermor har en alder, hvor der er råd til at rejse - til gengæld får hun aldrig små børn igen. Hende skal du da ikke sammenligne dig med. 

Mine børn har heller ikke fløjet mange gange i deres liv - fordi jeg valgte at få dem, før vi havde haft mulighed for at lave en større opsparing. Nu er det op til dem at vælge, om de vil stifte familie tidligt, eller om de vil give den gas og ud at se verden, før de binder sig. Eller om de vil vælge et hus fra, bo til leje og til gengæld have råd til ferierejser. Jeg håber, at vi har klædt dem på til at være bevidste om, at de har et valg, og at nogle af deres drømme ikke lader sig kombinere. 

Mht. bryllup - hvis det ikke er økonomien, der får din kæreste til at nægte, men kun besværet, må du komme med nogle konkrete planer, så han kan se, det ikke behøver at være så vanskeligt. Men hvis du samtidig taler om flyrejser, og der ikke er penge til det, så forstår jeg godt, han ikke kan se, det virker realistisk. 

det med at giftes er mit absolut højeste ønske

grunden til han mener det er for besværligt er at han desværre har været gift før, og han mener kun det har givet ham besvær med hensyn til økonomi og bank og hvad han kan som alene på papierne
da han skulle skilles var det en ret grim skilsmisse og det gider han ikke igen hvis det skulle ske

det ved ingen af os jo om det kommer til at ske
man kan desværre ikke se ud i fremtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.