jaaa

jeg har ingen grund til det men NØJJJJ jeg magter ikke at høre på mere lige nu

det sidste halve år er 4 vennepar i min kreds blevet gift

selvom jeg ønsker dem alt muligt lykke og er glad på deres vegne , så kigger jeg på min kæreste som bare har pure nægtet at gifte sig da det er for besværligt

såå jeg kommer måske aldrig op af det magiske kirkegulv

ved godt kærligheden er mere end det, og nok også derfor jeg bliver hos ham, men det er svært at lægge til siden når folk skriver VI SKAL GIFTES på facebook eller sms, hmmmm
anden ting jeg er ved at gå ud af skindet over er FLY!
jeg har ALDRIG været ude og flyve, min kæreste er en af de heldige og har været i verden rundt nogen gange og set det meste

mig? ja jeg har set Tyskland når vi har været nede og handle drikkevare FEDT!!!! NOT!!!!!

min familie har aldrig taget det spontane og sagt nu rejser vi eller nu gør vi det og det . NEJ er vokset p på landet for langbrug var det vigtigste og det vil så sige hele året rundt
da jeg så selv blev voksen så har jeg aldrig haft råd endnu da jeg har taget uddannelse først, så på jobmarked, skabt mig en økonomi og fået hjem, bil børn og så videre, og NU står jeg bare og brændene ønsker at side i et forbanedet fly ..
mit højeste ønske til jul er en flybilet tur/retur til Ålborg..
så jeg håber virkeli og krydser så jeg i det mindste kan fjerne det fra min liste ..
NÅ tilbage til hvorfor jeg er så skide jaloux angående fly .
min dejlige svigermor elsker at rejse!!
på bare et år har de været ude og rejse 4 gange!!! 4 gange!!!
så det ævler jo om hver eneste gang vi er sammen, at nejj hvor var det dejligt på Malorca, hvor var det dejligt der og der , og hvor var det fedt at flyve igen, og ARGG!!!
jeg blæser nærmest ud af deres hus hver gang bare for at komme væk fra deres rejsesnak, for orker ik at høre på det længere
min kæreste griner og siger du er bare misundelig, og ja det indrømmer jeg blankt for ja det er jeg
puuuu ja hvad ville jeg med det, ingen ting, havde bare sindsygt brug for at komme ud med noget af det her indebrændthed