er det ok eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
16 synes godt om
29. september 2013

LineSchack

Hej alle sammen

Jeg har for et par uger siden kommet i kontqkt med den her fyr igennem en fælles bekendt. Han invitere mig på en date og dagen før aflyser han fordi han pludselig ingen penge havde og havde løbt et tv.

ugen efter for han mig så til horsens med min datter ( vi bor i aarhus). Det går fint og han tilbyder og hjælpe med at flytte dom så er idag. Vi aftalte igår at han sku være her kl. 09:30. Hvilket er aftalen indtil kl. 04:48 imorges hvor jeg for en besked om at han ikke kan sove og derfor først kommer når han er frisk. 

Der står 5 menmesker og regner med ham, er det en fair måde at aflyse på? Eller er det ok at det irritere mig grænseløst. 

Irritationen kan selvf også komme af at han oveni købet vækkede min datter og jeg. 

Tak på forhånd og undskyld skulle lige af med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LineSchack skriver:

Hej alle sammen

Jeg har for et par uger siden kommet i kontqkt med den her fyr igennem en fælles bekendt. Han invitere mig på en date og dagen før aflyser han fordi han pludselig ingen penge havde og havde løbt et tv.

ugen efter for han mig så til horsens med min datter ( vi bor i aarhus). Det går fint og han tilbyder og hjælpe med at flytte dom så er idag. Vi aftalte igår at han sku være her kl. 09:30. Hvilket er aftalen indtil kl. 04:48 imorges hvor jeg for en besked om at han ikke kan sove og derfor først kommer når han er frisk. 

Der står 5 menmesker og regner med ham, er det en fair måde at aflyse på? Eller er det ok at det irritere mig grænseløst. 

Irritationen kan selvf også komme af at han oveni købet vækkede min datter og jeg. 

Ham ville jeg ikke bruge mere tid på. Han virker useriøs. Hvis han var virkelig vild med dig ville han komme og hjælpe selvom han er træt. Ligesom han ikke ville bruge sine sidste penge når han ved I skal på date.

Anmeld

29. september 2013

Rockertand

LineSchack skriver:

Hej alle sammen

Gu er det da ej i orden, ud med ham.

Anmeld

29. september 2013

Swerg

Jeg er enig med de andre .. Det er da slet ikke okay.. 

Anmeld

29. september 2013

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
LineSchack skriver:

Hej alle sammen

UD med ham! Ham skal du da slet ikke bruge mere tid på yaks en type!  Han virker godt nok også meget begrænset interesseret i dig.... 

Anmeld

29. september 2013

Momo

Hvad er han for en useriøs tumpe, ud til højre med ham 

Anmeld

29. september 2013

LineSchack

Tusind tak for svar allesammen. 

Hvor er det pænt af jer at svarer så tidligt på morgen.

Er glad for at hører at jeg ikke er heeelt forkert på den syntes godt nok også det er en elendig måde at opfører sig. Han ryger også meget langt væk efter det her stunt. 

Rigtig dejlig søndag.

er ked af at jeg ikke svarer jer enkeltvis men min tlf vil ikke tillade mig at gøre det. 

Så hver evig eneste en af jer, tusind tak for at i ville tage jer tid så tidligt at svarer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.