Skal - skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
17 svar
19 synes godt om
28. september 2013

AnthonsMor

Jeg har i dag fået tilbudt af en gut, at bytte hans iPhone 5 med min Samsung Galaxy S4..

Folkens.. Tal for og imod begge to - sæt igang!

Jeg er voldsomt i tvivl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Bshizzle

AnthonsMor skriver:

Jeg har i dag fået tilbudt af en gut, at bytte hans iPhone 5 med min Samsung Galaxy S4..

Jeg er voldsomt i tvivl!

Det er vist en smagssag 

Jeg er selv glad for IPhone, så ville helt klart anbefale det 

Anmeld

29. september 2013

dorthemus

Nope...aldrig!! Æææælsker min Samsung S4

Dog interessant, at han med sin IPhone hellere vil have en Samsung. ..det siger ret meget, ikke?

Anmeld

29. september 2013

Rockertand

AnthonsMor skriver:

Jeg er voldsomt i tvivl!

Hvorfor vil du bytte til noget ringere? Han må da selv rode med, at han valgte forkert i første omgang.

Anmeld

29. september 2013

Dorthe1986

Android for the win!!

Anmeld

29. september 2013

Newsence

Her har manden Samsungen og jeg iPhonen og vi er bestemt ikke enig i hvilken der er bedst.., det er klart en smagssag.. iPhone er nemmere i styresystem Samsung er større og har bedre kamera... 

Du må få vedkommende til at mødes og så må du ellers lege lidt med telefonen og få en fornemmelse den vej 

Anmeld

29. september 2013

Newsence

Her har manden Samsungen og jeg iPhonen og vi er bestemt ikke enig i hvilken der er bedst.., det er klart en smagssag.. iPhone er nemmere i styresystem Samsung er større og har bedre kamera... 

Du må få vedkommende til at mødes og så må du ellers lege lidt med telefonen og få en fornemmelse den vej 

Anmeld

29. september 2013

liten-mamma

AnthonsMor skriver:

Jeg er voldsomt i tvivl!

Jeg vil helt klart sige du skal tage imod den iPhone 5! Jeg eeelsker iPhone og vil aldrig have nogen anden mobil, men det er jo en smagssag  

Dog synes jeg det er lidt spøjst at han vil bytte sin iPhone for din Samsung, kunne det tænkes den iPhone ikke var helt go alligevel  

Anmeld

29. september 2013

Momo

Jeg elsker min Iphone og tror aldrig jeg får andet he he 

Jeg tror lidt at mange mænd synes de Iphone er lidt for feminiene hvad jeg endelig også synes 

Men min søster har haft begge dele og synes samsung Galaxy S4 er bedre, men alle telefoner og mærker jeg har haft ud over Iphone er blevet langsommere med tiden, men ikke min Iphone så derfor holder jeg klart til Iphone 

Anmeld

29. september 2013

Frk.S

Jeg ville helt klart beholde min Samsung. 

Jeg har Samsung og min mand har en Iphone... så den har jeg prøvet. Synes Samsung er meget bedre og er lang mere fremme end Iphone. Iphone stinker af at de er alt for hurtige til at spytte den næste generation på markedet, fordi de ved folk alligevel bare køber dem fuldstændig bevidstløst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.