Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er nu på 3 dagen med lidt øm i underlivet sådan en murren, det spænder lidt derinde og kramper engang imellem der er 13 dage til mens, normalt får jeg disse her smerter 1 uge før mens, eller 3 dage inden, men det her er begyndt meget før. har haft meget slim trusserne siden i forgårs' virkelig meget slim! det stadigvæk tykt og sejt slim, farven varier, og nej har ikke blære betændelse eller underlivs betændelse er blevet tjekket .det skal lige siges her på det seneste er jeg faktisk blevet meget træt, falder jævnligt i søvn i skolen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er nu på 3 dagen med lidt øm i underlivet sådan en murren, det spænder lidt derinde og kramper engang imellem der er 13 dage til mens, normalt får jeg disse her smerter 1 uge før mens, eller 3 dage inden, men det her er begyndt meget før. har haft meget slim trusserne siden i forgårs' virkelig meget slim! det stadigvæk tykt og sejt slim, farven varier, og nej har ikke blære betændelse eller underlivs betændelse er blevet tjekket .det skal lige siges her på det seneste er jeg faktisk blevet meget træt, falder jævnligt i søvn i skolen.
Det er 100% din ægløsning
Swerg skriver: Det er 100% din ægløsning
vi har ændret overskriften til "øm i underlivet" da "..." Ikke er særlig sigende.
Husk en sigende overskrift til en anden gang.
Mvh staff
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128