Øm i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
1 synes godt om
28. september 2013

Anonym trådstarter

Er nu på 3 dagen med lidt øm i underlivet sådan en murren, det spænder lidt derinde og kramper engang imellem der er 13 dage til mens, normalt får jeg disse her smerter 1 uge før mens, eller 3 dage inden, men det her er begyndt meget før. har haft meget slim trusserne siden i forgårs' virkelig meget slim! det stadigvæk tykt og sejt slim, farven varier, og nej har ikke blære betændelse eller underlivs betændelse er blevet tjekket .
det skal lige siges her på det seneste er jeg faktisk blevet meget træt, falder jævnligt i søvn i skolen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Swerg

Anonym skriver:

Er nu på 3 dagen med lidt øm i underlivet sådan en murren, det spænder lidt derinde og kramper engang imellem der er 13 dage til mens, normalt får jeg disse her smerter 1 uge før mens, eller 3 dage inden, men det her er begyndt meget før. har haft meget slim trusserne siden i forgårs' virkelig meget slim! det stadigvæk tykt og sejt slim, farven varier, og nej har ikke blære betændelse eller underlivs betændelse er blevet tjekket .
det skal lige siges her på det seneste er jeg faktisk blevet meget træt, falder jævnligt i søvn i skolen.

Det er 100% din ægløsning

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Swerg skriver:

Det er 100% din ægløsning

Vil jeg også sige

Anmeld

28. september 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har ændret overskriften til "øm i underlivet" da "..." Ikke er særlig sigende. 

Husk en sigende overskrift til en anden gang. 

Mvh staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.