Giftigt for hunde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.556 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. september 2013

Antioxi

Nogen der ved hvor mange vindruer en hund på ca. 8,5 kg må indtage, før det er farligt? Og vi snakker om små vindruer ude fra haven 

Havde sat en skål med vindruer på bordet og gik så på toilet bagefter. Da jeg kom tilbage stod min hund på en stol med to ben plantet på bordet og så meget brødbetynget ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

B&J

du skal holde øje med om den kaster op mavesmerter eller dårlig mave for det er giftigt for hunde

men du kan være heldig at det ikke tager på din hun men hold øjne med den

håber ikke der sker noget

Anmeld

27. september 2013

Antioxi

Ca. denne størrelse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2013

Antioxi

B&J skriver:

du skal holde øje med om den kaster op mavesmerter eller dårlig mave for det er giftigt for hunde

men du kan være heldig at det ikke tager på din hun men hold øjne med den

håber ikke der sker noget

Det gør jeg i hvert fald, men har det bare så skidt med at hun har spist nogle af dem. Men altså - regnede jo heller ikke ligefrem med at hun hoppede op på bordet. Er ikke sket siden hun var en lille hvalp.

Jeg krydser fingre for at der ikke sker noget.

Anmeld

27. september 2013

B&J

Antioxi skriver:

Det gør jeg i hvert fald, men har det bare så skidt med at hun har spist nogle af dem. Men altså - regnede jo heller ikke ligefrem med at hun hoppede op på bordet. Er ikke sket siden hun var en lille hvalp.

Jeg krydser fingre for at der ikke sker noget.

nej de kan være nogle luskede nogle

nej håber heller ikke der sker noget 

Anmeld

27. september 2013

tweety2060

Hvorfor er det giftigt???
Håber ikke der sker vovsen noget!!!

Anmeld

27. september 2013

SD21

Tag det roligt og se tiden an :-) vores den gamle vi havde, havde spist rigtig mange alm vindruer som hvalp, inden vi vidste hun ikke måtte få det og hun fik ikke engang dårlig mave. Hun har altid ædt alt hvad hun kunne komme i nærheden af - lå der en mørk uåbnet plade chokolade, så åd hun hele pladen uden at få dårlig mave, så dvs at det er meget individuelt fra hund til hund, så jeg tror ikke du skal være så bekymret, men bare se tiden an :-)

Anmeld

27. september 2013

Antioxi

Tag det roligt og se tiden an :-) vores den gamle vi havde, havde spist rigtig mange alm vindruer som hvalp, inden vi vidste hun ikke måtte få det og hun fik ikke engang dårlig mave. Hun har altid ædt alt hvad hun kunne komme i nærheden af - lå der en mørk uåbnet plade chokolade, så åd hun hele pladen uden at få dårlig mave, så dvs at det er meget individuelt fra hund til hund, så jeg tror ikke du skal være så bekymret, men bare se tiden an :-)

Det vælger jeg også at gøre. Hun har tidligere spist tre Ferrero Rocher, som hun fik gravet ud af en lukket taske (don't ask me how?!), men der ringede vi til dyrlægen, som ikke turde tage nogle chancer, og hun så kulstof, der gjorde hun brækkede det hele op (inkl. guldpapiret rundt om). Siden da har jeg taget mine forholdsregler, men regnede som sagt ikke med at hun ville hoppe op på bordet. Har ikke set hende gøre det siden hun var en helt lille hvalp, og det er immervæk snart halvandet år siden.

Umiddelbart viser hun ikke tegn på at have det skidt. Hendes øjne er ikke matte, hun er ret energisk og har ikke problemer med maven (endnu) 

Anmeld

27. september 2013

SD21

Antioxi skriver:

Det vælger jeg også at gøre. Hun har tidligere spist tre Ferrero Rocher, som hun fik gravet ud af en lukket taske (don't ask me how?!), men der ringede vi til dyrlægen, som ikke turde tage nogle chancer, og hun så kulstof, der gjorde hun brækkede det hele op (inkl. guldpapiret rundt om). Siden da har jeg taget mine forholdsregler, men regnede som sagt ikke med at hun ville hoppe op på bordet. Har ikke set hende gøre det siden hun var en helt lille hvalp, og det er immervæk snart halvandet år siden.

Umiddelbart viser hun ikke tegn på at have det skidt. Hendes øjne er ikke matte, hun er ret energisk og har ikke problemer med maven (endnu) 

Super, så tror jeg slet ikke du har noget at være nervøs for :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.