Hvilken farve skal væggen være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
4 svar
3 synes godt om
27. september 2013

EnSødMor

Vi flytter snart i hus, og går rundt og tænker på alt det med farver, indretning osv..  

Vil gerne det ser pænt ud, men ikke for "Koldt" altså det må godt have lidt hjemmeligt over sig. Jeg overvejer at male bagvæggen i soveværelset en farve, for at det ikke er hvidt det hele? - Hvilken farve syntes i er fed? - Hvilken farve egner sig godt til det?  

- Inde i stuen skal alle vægge være hvide, og alle vores møbler er hvide, undtaget sofaen som er grå, men farverne i stuen skal være hvide og lilla, men er i tvivl om jeg skal tage hvide eller sorte hylder på væggene??

Ih, det er ikke nemt når man pludselig står overfor så mange valg? 

PÅ forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Koen.

Hvis jeg skulle male mit soveværelse en anden farve nu blev det hvide vægge og så den ene hvor sengen står op af skulle være sådan en lækker varm chokolade brun eller en lækker mærke lilla

Anmeld

27. september 2013

Stumpen

Jeg tænker også brunt..

eller hvis du kunne finde på at tapesere endevæggen så:

Anmeld

27. september 2013

Masig

Frk-Anonym skriver:

Vi flytter snart i hus, og går rundt og tænker på alt det med farver, indretning osv..  

Vil gerne det ser pænt ud, men ikke for "Koldt" altså det må godt have lidt hjemmeligt over sig. Jeg overvejer at male bagvæggen i soveværelset en farve, for at det ikke er hvidt det hele? - Hvilken farve syntes i er fed? - Hvilken farve egner sig godt til det?  

- Inde i stuen skal alle vægge være hvide, og alle vores møbler er hvide, undtaget sofaen som er grå, men farverne i stuen skal være hvide og lilla, men er i tvivl om jeg skal tage hvide eller sorte hylder på væggene??

Ih, det er ikke nemt når man pludselig står overfor så mange valg? 

PÅ forhånd tak

Har engang læst et sted at man skal have blå/kølige farver i soveværelset da det får en til at slappe mere af eller noget... Vi har malet den ene væg sådan en blå/grøn og med matchende pudertil... Synes det virker rigtig godt 

Anmeld

27. september 2013

LRJ

vi har købt
til soveværelset en lysbrun ( og en wallsticker ) til bagved sengen og resten hvide vægge
Stuen bliver en af væggene lysbrun og resten hvide
og i køkkenet bliver en Væg lys grøn og resten hvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.