Enirt skriver:
Var lige i gang med selv at oprette en ligenden tråd som TS og så faldt jeg over dit svar. Hvad kostede de der overtræksbukser med fødder?
Jeg må indrømme at jeg er lidt ny i alt det med tøj i lag. Min søn er meget varm og har derfor mens han blev båret meget kun haft en langærmet body på og strømper. Hen over sommeren har han stort set kun haft en kortærmet body på eller ble når vi var hjemme og lige lidt busker og en bluse hvis vi var ude om aftenen.
Så hvor meget tøj er det en god ide de har på når de kravler rundt ned i vuggestuen. og når de er ude?
Bukserne koster fra nye lige under 300 kr, men de kan findes brugt http://www.dba.dk/soeg/?soeg=vogelein
Jeg synes at barnet skal have et par tykke bukser under overtræksbukserne, foruden strømpebukser og så et par tykke stømper.
Min søn er godt nok ikke noget varmt barn, men når de ligger og kravler rundt på jorden så synes jeg at de skal være pakket godt ind.
Vi bruger aldrig overtræksbukserne uden uldfleecebukserne under, jeg har ikke rigtig noget alternativ til inderlaget, måske termobukser men de er meget stive og selt ikke så varme.
Vi er netop gået over til vinterjakke, en mini a ture som han indtil videre bare har sit alm tøj under 
Når det bliver under 10 grader kommer han i flyverdragt og når det bliver rigtig koldt får han en heldragt af uldfleece under.
Anmeld