Inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2013

Karina84

Halløj

Den her kunne også ligge under madplaner.

Jeg tænkte på, hvor henter i inspiration og opskrifter til aftensmaden, kager osv.?

Vi er ikke gode til det med madplaner, og da jeg går hjemme på barsel, er det naturligvis mig der ofte står med beslutningen hver dag. Synes godt jeg kunne bruge ideer til blogs, hjemmesider osv. hvor jeg kunne få lidt ideer og evt. opskrifter. Bruger indimellem baby.dk og leder jeg efter noget bestemt dk-kogebogen.dk.

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

B&J

jeg søger over alt på google

jeg elsker mad og elsker at finde det søge osv. jeg har en masse opskrifter liggende jeg skal bare tage mig sammen til at printe ud elsker at prøve nye ting også

Anmeld

28. september 2013

Karina84

B&J skriver:

jeg søger over alt på google

jeg elsker mad og elsker at finde det søge osv. jeg har en masse opskrifter liggende jeg skal bare tage mig sammen til at printe ud elsker at prøve nye ting også

Tak for svar  Ja, google er selvfølgelig oplagt, nogle steder du besøger oftere end andre? 

Oooog så fik den lige en opper 

Anmeld

28. september 2013

B&J

Karina84 skriver:

Tak for svar  Ja, google er selvfølgelig oplagt, nogle steder du besøger oftere end andre? 

Oooog så fik den lige en opper 

ja dk kogebogen, ellers søger jeg google madopskrifter under billeder så kommer jeg tit ind på blogge hvor de har en masse opskrifter så leder jeg dem alle igennem

Anmeld

28. september 2013

liten-mamma

Karina84 skriver:

Halløj

Den her kunne også ligge under madplaner.

Jeg tænkte på, hvor henter i inspiration og opskrifter til aftensmaden, kager osv.?

Vi er ikke gode til det med madplaner, og da jeg går hjemme på barsel, er det naturligvis mig der ofte står med beslutningen hver dag. Synes godt jeg kunne bruge ideer til blogs, hjemmesider osv. hvor jeg kunne få lidt ideer og evt. opskrifter. Bruger indimellem baby.dk og leder jeg efter noget bestemt dk-kogebogen.dk.

Kom frisk

Jeg bruger Google rigtig meget til at finde opskrifter  

Jeg bor midt på Amagerbrogade, så der er masser caféer i nærheden, så når jeg går med min datter kigger jeg bare lidt på deres menukort udenfor og får idéer derfra.

Ellers får jeg idéer fra andre. Hvis vi f.eks har været ude hos nogle og spise og jeg synes maden var god, så ber jeg om opskriften. 

Herhjemme har jeg så lavet vores egen kogebog med alle vores yndlings retter, så det altid er nemt at finde noget at spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.