Søger: aktivitetet med febersyg 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
10 svar
10 synes godt om
27. september 2013

mor88

Hej, 

jeg er hjemme med datteren i dag, hun er 2 år og har lidt feber + snot/løbende øjne, men er ellers frisk.

Hun KEDER sig, og vil rigtig gerne ud at lege, men det tør jeg ikke, så derfor søger jeg nogle ideer til indendørs aktiviteter 

Vi har:

Tegnet

Læst bøger

Leget med Lego

Lavet mad/dækket bord i hendes legekøkken

Set tegnefilm

Bagt boller

alle ideer vil blive godt modtaget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
mor88 skriver:

Hej, 

jeg er hjemme med datteren i dag, hun er 2 år og har lidt feber + snot/løbende øjne, men er ellers frisk.

Hun KEDER sig, og vil rigtig gerne ud at lege, men det tør jeg ikke, så derfor søger jeg nogle ideer til indendørs aktiviteter 

Vi har:

Tegnet

Læst bøger

Leget med Lego

Lavet mad/dækket bord i hendes legekøkken

Set tegnefilm

Bagt boller

alle ideer vil blive godt modtaget 

Har også en syg to-årig.

han har ligget på sofaen med sine dyner og pude, sut og bamse, hele dagen. Og været i bad fordi han kastede op udover sig selv og både mig og hans far.  

Men tror heldigvis han har fået det lidt bedre nu.

i kunne jo gøre ligesom os og putte i sofaen med dine og se lidt tv? Hvis din lille pige har tålmodighed til det  

God bedring med hende.

Anmeld

27. september 2013

mor88

sommerbarn<3 skriver:

Har også en syg to-årig.

han har ligget på sofaen med sine dyner og pude, sut og bamse, hele dagen. Og været i bad fordi han kastede op udover sig selv og både mig og hans far.  

Men tror heldigvis han har fået det lidt bedre nu.

i kunne jo gøre ligesom os og putte i sofaen med dine og se lidt tv? Hvis din lille pige har tålmodighed til det  

God bedring med hende.

Tak  Og god bedring til din søn også 

min datter har nok haft liiidt mere energi end din søn så, fordi hun gad bare slet ikke sidde stille, hehe 

Men nu er det næsten sovetid, så vi sidder også i sofaen og putter 

Anmeld

27. september 2013

Mother-love

Hvis nu din datter skulle være syg imorgen kunne du jo evt. Hvis du har mulighed for det. At få hentet nogle kastinier og lave kastinier dyr og evt. Noget pap og lign. Og være lidt kreative sammen.

I kan evt. Hvis der trængertil at blive ryddet lidt op i nogle skuffer eller skabe så gøre dette. Isabella 2,4 elsker når jeg rydder op i skabe. For hun synesdet er så spændende med de ting der dukker frem hehe.

Ellers bygge hule og lave kaffebord i hulen sammen med dukker og bamserne.

Anmeld

27. september 2013

mor88

Havanagila skriver:

Hvis nu din datter skulle være syg imorgen kunne du jo evt. Hvis du har mulighed for det. At få hentet nogle kastinier og lave kastinier dyr og evt. Noget pap og lign. Og være lidt kreative sammen.

I kan evt. Hvis der trængertil at blive ryddet lidt op i nogle skuffer eller skabe så gøre dette. Isabella 2,4 elsker når jeg rydder op i skabe. For hun synesdet er så spændende med de ting der dukker frem hehe.

Ellers bygge hule og lave kaffebord i hulen sammen med dukker og bamserne.

Det lyder alt sammen så hyggeligt 

tak for de mange gode ideer 

Anmeld

27. september 2013

MorDk

Selvom din datter er syg med feber så ville en lille gåtur ikke skade. Det er sundt med lidt frisk luft

Anmeld

27. september 2013

mor88

MorDk skriver:

Selvom din datter er syg med feber så ville en lille gåtur ikke skade. Det er sundt med lidt frisk luft

Synes du? Jeg er altid så dælens bange for at gøre hende endnu mere syg? 

Men måske vi så skulle gøre brug af dit råd i morgen formiddag  

Tak, og god weekend 

Anmeld

27. september 2013

MorDk

mor88 skriver:

Tak, og god weekend 

Altså personligt hvis jeg er syg og har det meget skidt gider jeg ikke ud men bare putte hjemme. MEN min søn og mange andre børn kan sagtens være snottet med feber uden at være decideret syge. At være indelukket i flere dag gør dem bare kulleret og en lille gå tur ned og handle eller en tur i klapvogn. Med tilpas tøj det skader ikke. Det tror jeg faktisk er bedre.

Anmeld

27. september 2013

mor88

MorDk skriver:

Altså personligt hvis jeg er syg og har det meget skidt gider jeg ikke ud men bare putte hjemme. MEN min søn og mange andre børn kan sagtens være snottet med feber uden at være decideret syge. At være indelukket i flere dag gør dem bare kulleret og en lille gå tur ned og handle eller en tur i klapvogn. Med tilpas tøj det skader ikke. Det tror jeg faktisk er bedre.

Tak for svar 

Anmeld

27. september 2013

modesty

mor88 skriver:

Tak, og god weekend 

Du gør hende ikke mere syg, faktisk har hun godt af at komme ud i den friske luft hvis det kun drejer sig om forkølelse og feber. Selvfølgelig noget andet hvis hun kastede op eller lignende.

Så gå en god tur med klapvognen og lad hende løbe lidt rundt hvis hun har lyst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.