Reparation af barnevognsknap (Emmanljunga)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.149 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2013

SRP

Hej piger

Vi købte en brugt Emmaljunga-barnevogn, men nu efter vi har brugt den et halvt år er den ene knap i stykker på "overslaget" eller "overdækket" som skal knappes på siden af kalechen.

Der er ikke længere garanti på den. Er der nogle, som ved, om det kan laves og hvad det cirka koster hos f.eks. BabySam?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det kan godt laves

Prisen husker jeg dog ikke lige fra da vi fik lavet vores

Anmeld

28. september 2013

Angelspot

SRP skriver:

Hej piger

Vi købte en brugt Emmaljunga-barnevogn, men nu efter vi har brugt den et halvt år er den ene knap i stykker på "overslaget" eller "overdækket" som skal knappes på siden af kalechen.

Der er ikke længere garanti på den. Er der nogle, som ved, om det kan laves og hvad det cirka koster hos f.eks. BabySam?

Jeg havde 4 knapper der var gået af på min Emmaljunga barnevogn, det kostede 75 kr for alle 4 knapper at få lavet i Babysam.

Anmeld

28. september 2013

Mumto3

Vores gik også istykker ( 2 eller 3 år efter vi havde købt vognen). Vi tog bare ud i babysam og fik sat en ny knap i. Dog kunne vi ikke få en mangen til fordi der var kommet en ny model i mellemtiden, men der var ingen der nogenside har lagt mærke til at de to knapper ikke er 100% ens. Jeg kan ikke huske om det kostede noget, men tror at det enten var gratis eller også gav jeg 20kr for knappen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.