Anbefal en VARM vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

1990h

Masig skriver:

h

Den har jeg også kigget på, men synes ikke den ser så varm ud som folk påstår den er?!

Nu har jeg jo ikke prøvet den en vinter endnu men den virker meget varm og med dun..
Dem jeg kender som har den siger den er varm.

Noget af det varmeste på markede kan være fjallreven nuuk jakke til kvinder..den er varmere end en dun jakke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Vik

Er selv på jagt efter en jakke. Har en North Face nu og er ikke tilfreds. den er godt nok varm, men ved halsen er der intet der beskytter og så snart den mindste vind blæser så fryser man (( ellers er den ok

Anmeld

28. september 2013

Masig

1990h skriver:

Nu har jeg jo ikke prøvet den en vinter endnu men den virker meget varm og med dun..
Dem jeg kender som har den siger den er varm.

Noget af det varmeste på markede kan være fjallreven nuuk jakke til kvinder..den er varmere end en dun jakke..

Ok, men det er også et halvdyrt mærke jo... Men tak for dit svar, jeg kigger mig lidt omkring på dem der er blevet anbefalet 

Anmeld

28. september 2013

Masig

Vik skriver:

Er selv på jagt efter en jakke. Har en North Face nu og er ikke tilfreds. den er godt nok varm, men ved halsen er der intet der beskytter og så snart den mindste vind blæser så fryser man (( ellers er den ok

Ok, jeg synes godt nok det er svært.. Der er alligevel ret mange at vælge mellem, og synes det er lidt af en jungle at finde ud af hvilke der er varme nok... Har endnu heller ikke haft en jakke der lukkede nok til ved halsen...

Anmeld

28. september 2013

Vik

Masig skriver:

Ok, jeg synes godt nok det er svært.. Der er alligevel ret mange at vælge mellem, og synes det er lidt af en jungle at finde ud af hvilke der er varme nok... Har endnu heller ikke haft en jakke der lukkede nok til ved halsen...

Jeg har prøvet en fra Geografical Norway og den har fleece ved halsen, men synes at den er dyre. Så kigger lidt mere .

Anmeld

28. september 2013

Masig

Vik skriver:

Jeg har prøvet en fra Geografical Norway og den har fleece ved halsen, men synes at den er dyre. Så kigger lidt mere .

Jeg sidder faktisk lige og kigger på en geo norway anorak... De fås til omkring 700 kr...

Anmeld

29. september 2013

1990h

Masig skriver:

Ok, men det er også et halvdyrt mærke jo... Men tak for dit svar, jeg kigger mig lidt omkring på dem der er blevet anbefalet 

ja det er de desværre..jeg gav 1500 for min modstrøm..den virker super god

Anmeld

29. september 2013

Masig

1990h skriver:

ja det er de desværre..jeg gav 1500 for min modstrøm..den virker super god

Ja men man skal jo nok derop i pris for at finde noget godt og holdbart...

Anmeld

29. september 2013

1990h

Masig skriver:

Ja men man skal jo nok derop i pris for at finde noget godt og holdbart...

ja det nok lige i det lag det kommer jo meget an på indholdet..vero moda har jo også haft varme dun jakker engang

Anmeld

29. september 2013

Calliope

Masig skriver:

Ja jeg må indse jeg nok er nødt til at investere i en ny vinterjakke i år.. Min gamle jakke er ikke helt hvad den har været og kan ikke helt holde mig så varm som for nogle år siden, hvor den var ny..

Så nu søger jeg jeres erfaringer med vinterjakker.

Jeg er EKSTREMT kuldeskær, jeg fryser konstant, og allerede nu har jeg vinterstøvlerne på, så det skal være en virkelig varm jakke... Den skal kunne holde mig varm når jeg går tur med hunden en aften i 15 graders frost... Den skal selvfølgelig være rimelig pæn, og skal ikke koste mange tusind kr (men er indforstået med at jeg nok skal lidt op i pris for at få den kvalitet jeg søger)...

Så hvad kan I komme med af gode bud på vinterjakker til en meget kuldeskær pige, som skal ud i de iskolde vinteraftenener med hunden?

Har ikke lige fået læst alle svar.. Men læste det med Norway jakken, som nogen anbefalede og så faldt jeg lige over dette og ville dele det med dig

http://manillo.dk/forside/geographical-norway-kvin de-jakke/geographical-norway-kvinde-jakke.html?pop up=false#cf=bownty?utm_source=bownty&utm_mediu m=referral&utm_campaign=bownty

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.