Jeg kan ikke holde ud at besøge min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
2 svar
1 synes godt om
27. september 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er unge og bor ikke sammen. 

Min kæreste bor sammen med tre venner i en fed lejlighed. Problemet er, at jeg ikke kan holde ud at være i min kærestes lejlighed. Hans tre venner ryger allesammen indenfor (min kæreste og jeg ryger ikke), og jeg får hovedpine af det, og synes det er ulækkert. Hen over sommeren har det været OK, fordi de har luftet meget ud, men nu kan jeg slet ikke holde det ud. Der er lukkede vinduer (og desuden mega koldt i forvejen), og jeg kan ikke holde det ud. Jeg har på ingen måde lyst til at besøge min kæreste. Vi kan ikke bare ses hos mig, for jeg bor meget besværligt geografisk i forhold til vores uddannelser og jobs og mht transport, og min kæreste vil jo gerne have, at jeg besøger ham, det betyder meget for ham.

Men hvad gør vi???? Jeg føler mig som den dårligste kæreste når jeg er på besøg, fordi jeg føler mig så besværlig. Og jeg kan jo ikke bede tre mennesker om at lave deres livsstil om i deres eget hjem pga mig, som ikke engang bor der.

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Min kæreste bor sammen med tre venner i en fed lejlighed. Problemet er, at jeg ikke kan holde ud at være i min kærestes lejlighed. Hans tre venner ryger allesammen indenfor (min kæreste og jeg ryger ikke), og jeg får hovedpine af det, og synes det er ulækkert. Hen over sommeren har det været OK, fordi de har luftet meget ud, men nu kan jeg slet ikke holde det ud. Der er lukkede vinduer (og desuden mega koldt i forvejen), og jeg kan ikke holde det ud. Jeg har på ingen måde lyst til at besøge min kæreste. Vi kan ikke bare ses hos mig, for jeg bor meget besværligt geografisk i forhold til vores uddannelser og jobs og mht transport, og min kæreste vil jo gerne have, at jeg besøger ham, det betyder meget for ham.

Men hvad gør vi???? Jeg føler mig som den dårligste kæreste når jeg er på besøg, fordi jeg føler mig så besværlig. Og jeg kan jo ikke bede tre mennesker om at lave deres livsstil om i deres eget hjem pga mig, som ikke engang bor der.

Hjælp

Du giver jo selv svaret. Du kan ikke bede tre mennesker om at lave deres livsstil om i deres eget hjem pga dig, som ikke engang bor der.

Jeg kan ikke rigtigt se hvad I skal kunne gøre, andet end at lufte meget ud på hans værelse, og holde jer derinde i stedet for i fællesområderne.

Anmeld

27. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hjælp

Hvis det er så meget et problem for dig, må I jo være sammen hos dig i stedet.
Forstår dig godt, får selv mega hovedpine af det mindste røg.
Ellers må I være bedre til at være sammen offtenlige steder, ta ud at spise osv.
Bed ham holde døren ind til sit værelse lukket hele tiden så der ikke kommer røg derind, og så vær kun der som en anden skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.