Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvilken sengerand er pænest?
Hvilken sengerand er pænest?
Den med dyrene!
Fik den med mønstret i gave men byttede den da jeg synes den var alt for forvirrende at kigge på.. Købte selv en småfolk..
Sebras med dyr. Har den selv til min datter bare i pink/lilla ♥
Det kommer an på farverne i sengen (sengetøjet og sengen) og Indretningen på værelset i øvrigt. Er der meget spræl på indretningen ellers, så ville jeg vælge en neutral sengerend.eller en som gik godt i spænd med værelsets nuancer.
Kakao skriver: Det kommer an på farverne i sengen (sengetøjet og sengen) og Indretningen på værelset i øvrigt. Er der meget spræl på indretningen ellers, så ville jeg vælge en neutral sengerend.eller en som gik godt i spænd med værelsets nuancer.
Min søn har den med flyvemaskinerne og stjerner
/ Taco78
Taco78 skriver: Min søn har den med flyvemaskinerne og stjerner
Anonym skriver: Min datter og søn skal dele værelse til en start, så vil gerne have noget der indikerer hver deres del af værelset
Min datter og søn skal dele værelse til en start, så vil gerne have noget der indikerer hver deres del af værelset
ok, hvis der er mange lyserøde og lilla farver derinde ( også selvom det er i den anden ende af værelset), så synes jeg du skal vælge den tyrkise med dyrene. Synes turkis går rigtigt godt sammen med de lyserøde og lilla farver (Og så er jeg også bare vild med den farve!!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128