Hvilken vinterjakke har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

BabyMus

Jeg har mange, men mine tre fra Everest er mine yndlings. Denne købte jeg i februar og er vildt god og varm!

http://www.stadium.dk/toj/dametoj/jakker/148756/everest-w-adv-down-parka?SelectedProductUUID=E97CROiopGUAAAE_btAdBDrG#.UkZzyUDU_IU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

LinLin

http://www.stadium.dk/toj/dametoj/jakker/148756/ev erest-w-adv-down-parka?SelectedProductUUID=E97CROi opGUAAAE_btAdBDrG#.UkZ2B-caySN

Jeg har ovenstående dunjakke fra stadium (everest)- i rød  og en sort/grå uldjakke fra h&m, som jeg bruger "til pæn". Og så har lige købt en lilla fra merrell (kollektionsprøve til 300kr )
De foregående år har jeg brugt min brune softshell fra everest stort set hele vinteren - på kolde dage med en fleece trøje indenunder - men den overlevede altså ikke sidste vinter! (det var 4. Sæson )

Anmeld

28. september 2013

mor88

Antioxi skriver:

Gravid som ikke gravdid? 

Jeg er på udkig efter en ny vinterjakke, men kan ikke rigtig finde den rigtige. Søger en der er varm, som ikke er anorak, slutter godt til i halsen og har en god pasform.
Hvilken har I købt?

Jeg følger lige med her, da jeg også er på jagt efter vinterjakke 

Anmeld

28. september 2013

Masig

LinLin skriver:

http://www.stadium.dk/toj/dametoj/jakker/148756/ev erest-w-adv-down-parka?SelectedProductUUID=E97CROi opGUAAAE_btAdBDrG#.UkZ2B-caySN

Jeg har ovenstående dunjakke fra stadium (everest)- i rød  og en sort/grå uldjakke fra h&m, som jeg bruger "til pæn". Og så har lige købt en lilla fra merrell (kollektionsprøve til 300kr )
De foregående år har jeg brugt min brune softshell fra everest stort set hele vinteren - på kolde dage med en fleece trøje indenunder - men den overlevede altså ikke sidste vinter! (det var 4. Sæson )

Den røde du har, kigger jeg også lidt på, men synes den på billederne virker meget metallic rød agtig.... Sådan lidt for meget skinnende i farven. Er den det eller snyder billederne? Og hvordan synes den holder varme? Blev anbefalet den i min egen tråd omkring vinterjakker, så ville lige høre om du også synes den holder godt på varmen, jeg er nemlig ekstremt kuldeskær så skal have en rigtig varm jakke til de kolde vinterdage...

Anmeld

28. september 2013

**Ønskebabyen

Antioxi skriver:

Gravid som ikke gravdid? 

Jeg er på udkig efter en ny vinterjakke, men kan ikke rigtig finde den rigtige. Søger en der er varm, som ikke er anorak, slutter godt til i halsen og har en god pasform.
Hvilken har I købt?

Jeg har denne super lækre jakke fra Minimum Jeg er ret ærgerlig over at jeg ikke kommer til at kunne bruge den i år, pga. graviditet. Jeg har faktisk ikke lige umiddelbart fundet ud af hvad jeg gør med vinterjakke, nu hvor maven vokser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2013

LinLin

Masig skriver:

Den røde du har, kigger jeg også lidt på, men synes den på billederne virker meget metallic rød agtig.... Sådan lidt for meget skinnende i farven. Er den det eller snyder billederne? Og hvordan synes den holder varme? Blev anbefalet den i min egen tråd omkring vinterjakker, så ville lige høre om du også synes den holder godt på varmen, jeg er nemlig ekstremt kuldeskær så skal have en rigtig varm jakke til de kolde vinterdage...

Den holder super på varmen! - det er min frostvejrsjakke
Jeg har købt den sidste vinter (januarudsalg til 400 k eller sådan noget ) og min skinner ikke! Men om de har lavet modellen om til i år ved jeg da ikke synes ikke den ser skinnende ud på billedet... Men du må da bare ind og se den

Anmeld

28. september 2013

Masig

LinLin skriver:

Den holder super på varmen! - det er min frostvejrsjakke
Jeg har købt den sidste vinter (januarudsalg til 400 k eller sådan noget ) og min skinner ikke! Men om de har lavet modellen om til i år ved jeg da ikke synes ikke den ser skinnende ud på billedet... Men du må da bare ind og se den

Ja må nok hellere tage en tur ind og kigge på den.. Skal bare kører et godt stykke for det, er sådan lidt træls, men er jo også bedst lige at prøve mht størrelser også.... Men den lyder da dejlig varm og jeg er nok blevet lidt smålun på den røde der, så bliver nødt til lige at skulle ind og kigge på den..  

Anmeld

28. september 2013

LinLin

Masig skriver:

Ja må nok hellere tage en tur ind og kigge på den.. Skal bare kører et godt stykke for det, er sådan lidt træls, men er jo også bedst lige at prøve mht størrelser også.... Men den lyder da dejlig varm og jeg er nok blevet lidt smålun på den røde der, så bliver nødt til lige at skulle ind og kigge på den..  

Jeg synes den er feeed i rød - elsker farver!

Anmeld

28. september 2013

Masig

LinLin skriver:

Jeg synes den er feeed i rød - elsker farver!

Ja og jeg er især blevet ret vild med rød... Det er bare en dejlig varm og frisk farve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.