underholdning til en tøse fest med modne kvinder :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.322 visninger
9 svar
7 synes godt om
26. september 2013

wamse

Jeg er en del af en gruppe kvinder her i byen, og vi kommer sammen til nogle tøse fester, og der bliver festet max igennem

Nå men er lidt tom for ideer til underholdning. Sidst havde vi dildoparty, og vi havde det bare så sjovt. Så et eller andet i den stil, hvor man bare kan grine for vildt inden vi tager i byen, og giver den max gas

Nogle ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Diana2013

wamse skriver:

Jeg er en del af en gruppe kvinder her i byen, og vi kommer sammen til nogle tøse fester, og der bliver festet max igennem

Nå men er lidt tom for ideer til underholdning. Sidst havde vi dildoparty, og vi havde det bare så sjovt. Så et eller andet i den stil, hvor man bare kan grine for vildt inden vi tager i byen, og giver den max gas

Nogle ideer??

En stripper måske

Anmeld

26. september 2013

wamse

Diana2013 skriver:

En stripper måske

det havde jeg også overvejet Gad vide hvad sådan en bandit koster

Anmeld

26. september 2013

Diana2013

wamse skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt hvad de koster, men det er noget af det sjoveste men synes hvis i vil det at det skal være en der er "registrerede" eller hvad man kan sige, for sidst bestilte vi en igennem den blå avis ( dumme som vi er, havde vi betalt forud) til min venindes polterabend og manden dukkede aldrig op ;0 det var såååå surt og så synd ;(

Anmeld

27. september 2013

BabyMus

Nogle ideer??

Nu ved jeg ikke hvor i landet du / I er fra, men jeg tænkte at man kunne lære at danse mavedans, poledans eller noget i den stil? Det tror jeg man kunne få en god griner ud af!

Her er et link til en danseskole i KBH hvor man både kan komme ind på danseskolen eller få en mavedanser ud og lære en mavedans. Hvis I ikke er fra KBH området er der sikkert også andre at finde på nettet.

http://www.danmarksmavedanserskole.dk/mavedans_events_undervisning.htm

Anmeld

27. september 2013

Faith

wamse skriver:

De er dyre! Jeg holdt polterabend for en veninde for et par år siden, og vi bestilte en stripper til hende. Vi gav lige knap 2000 kr for 30 min.

PS: Jeg vil osse være med

Anmeld

27. september 2013

Koen.

Jeg tænkte os straks en stripper og at du så burde inviterer mig haha

Anmeld

27. september 2013

Havre74

BabyMus skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i landet du / I er fra, men jeg tænkte at man kunne lære at danse mavedans, poledans eller noget i den stil? Det tror jeg man kunne få en god griner ud af!

Her er et link til en danseskole i KBH hvor man både kan komme ind på danseskolen eller få en mavedanser ud og lære en mavedans. Hvis I ikke er fra KBH området er der sikkert også andre at finde på nettet.

http://www.danmarksmavedanserskole.dk/mavedans_events_undervisning.htm

Jeg har prøvet flere gange, at der kommer en mavedanser ud og man så prøver at være med. Det er skideskægt.

Anmeld

27. september 2013

BabyMus

Jeg har prøvet flere gange, at der kommer en mavedanser ud og man så prøver at være med. Det er skideskægt.

Det er nemlig skide skægt!

Anmeld

28. september 2013

Faith

Havre74 skriver:

Det er nemlig super sjovt! Totalt grineren at se alle (inklusiv en selv) stå der og ryste med alle mavedellerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.