Fjerne ridser på DVD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.432 visninger
6 svar
2 synes godt om
26. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
God aften

Mine børn har haft fingre i næsten alle deres DVD film, og det har resulteret i diverse ridser.
Er der nogen af jer, der ved, om man kan fjerne dem igen?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Lykke:)

PT skriver:

God aften

Mine børn har haft fingre i næsten alle deres DVD film, og det har resulteret i diverse ridser.

På forhånd tak

Jeg har arbejdet i blockbuster, og vi havde en sliber, som vi brugte til de RIGTIG ridsede film (tit børnefilm) men ved ikke om det er noget man kan købe eller få gjort et sted

Anmeld

26. september 2013

SD21

PT skriver:

God aften

På forhånd tak

Jeg fandt denne artikel - jeg ved ikke om det virker :-) http://beep.tv2.dk/article/tip-red-dine-ridsede-sk iver

Anmeld

27. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
SD21 skriver:

Jeg fandt denne artikel - jeg ved ikke om det virker :-) http://beep.tv2.dk/article/tip-red-dine-ridsede-sk iver

Tusinde tak for linket .
Prøvede det lige på en film, jeg sad og så, der stoppede halvvejs pga ridser, og utroligt nok så er de væk nu efter at have brugt den metode

Så nu ved jeg, hvad jeg skal lave i morgen

Anmeld

27. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Lykke:) skriver:

Jeg har arbejdet i blockbuster, og vi havde en sliber, som vi brugte til de RIGTIG ridsede film (tit børnefilm) men ved ikke om det er noget man kan købe eller få gjort et sted

Børnefilm er nemlig ekstra udsatte

Jeg prøvede at gøre, som linket under dit indlæg forklarede, og det virkede perfekt.

Og tak for svar

Anmeld

27. september 2013

Prinsessens'Mor<3

Har hørt tandpasta skulle virke, gerne med lidt slibe middel i.
Smøres på og lades sidde et stykke tid og så skylles af

Anmeld

27. september 2013

SD21

PT skriver:

Tusinde tak for linket .
Prøvede det lige på en film, jeg sad og så, der stoppede halvvejs pga ridser, og utroligt nok så er de væk nu efter at have brugt den metode

Så nu ved jeg, hvad jeg skal lave i morgen

Perfekt, så må vi skrive os metoden bag øret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.