Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke! Hvor er han bare skøn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Torsdag den 19 september skulle jeg egentlig bare til scanning lægesamtale og ctg. Kom også til scanning og lægesamtale hvor vi snakkede om at sætte mig igang dagen efter fordi han var for lille. Skulle så over til ctg og ventet en evighed. Da jeg så kommer ind og har fået den kørt i fem minutter får bassen rykket sig eller sådan noget så hjerterytmen ikke bliver målt men kommer egentlig hurtig tilbage men hun tilkalder så en læge. Som synes det ville være åndsvagt og sende mig hjem for jeg skal komme igen dagen efter. De tjekker så om de kan tage mit vand og kunne de godt. Så jeg fik beskeden om jeg ikke kom hjem derfra uden min baby i armene. Vandet bliver tager 14,30. Og to timer efter får jeg vedrop. Det hele gik som det skulle men havde rimelig mange smerter så fik lagt epi var utrolig dejligt også fik jeg ellers mange veer som jeg ikke kunne mærke. Men da jeg var 6 cm åben fik jeg pressetrang og en halv time senere var jeg ti cm åben. Men han ville ikke rigtig ned i bækkenet, men endelig kom han ned men jeg var så afkræftet, så valgte de at tage ham med sugekop da hans hjerterytme også faldt ned, men fredag morgen den 20 september klokken 03,32 var han ude. Og var 2580 gram og 47 cm lang. Men det hele gik godt. Og jeg bristet ikke fik to rifter på mine skamlæberne. Og lige et billed af min lækre basse fra idag af
Torsdag den 19 september skulle jeg egentlig bare til scanning lægesamtale og ctg. Kom også til scanning og lægesamtale hvor vi snakkede om at sætte mig igang dagen efter fordi han var for lille. Skulle så over til ctg og ventet en evighed. Da jeg så kommer ind og har fået den kørt i fem minutter får bassen rykket sig eller sådan noget så hjerterytmen ikke bliver målt men kommer egentlig hurtig tilbage men hun tilkalder så en læge. Som synes det ville være åndsvagt og sende mig hjem for jeg skal komme igen dagen efter. De tjekker så om de kan tage mit vand og kunne de godt. Så jeg fik beskeden om jeg ikke kom hjem derfra uden min baby i armene. Vandet bliver tager 14,30. Og to timer efter får jeg vedrop. Det hele gik som det skulle men havde rimelig mange smerter så fik lagt epi var utrolig dejligt også fik jeg ellers mange veer som jeg ikke kunne mærke. Men da jeg var 6 cm åben fik jeg pressetrang og en halv time senere var jeg ti cm åben. Men han ville ikke rigtig ned i bækkenet, men endelig kom han ned men jeg var så afkræftet, så valgte de at tage ham med sugekop da hans hjerterytme også faldt ned, men fredag morgen den 20 september klokken 03,32 var han ude. Og var 2580 gram og 47 cm lang. Men det hele gik godt. Og jeg bristet ikke fik to rifter på mine skamlæberne. Og lige et billed af min lækre basse fra idag af
Sikke en lækker lille basse Endnu engang tillykke med ham
Stort tillykke, og jøsses hvor er han bare super skøn og nuttet.... Åhhhh får endnu mere baby kuller nu
Tillykke med den lille lækkerfis
STORT tillykke med ham, hvor ser han da bare dejlig ud
Stort tillykke med sønnen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128