Dating igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
2 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

Nu er det ikke fordi, at jeg har planer om at date liiiige nu, men jeg kom sådan til at tænke på noget

Jeg er lige kommet ud af et parforhold der har varet 6 år.
Og jeg tænker lidt, hvornår er det "okay" at date igen og hvornår er jeg mon klar til det?

Hvornår var i klar efter et forhold endte?
Og hvad gjorde for at komme ud på dating markedet igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Nu er det ikke fordi, at jeg har planer om at date liiiige nu, men jeg kom sådan til at tænke på noget

Og jeg tænker lidt, hvornår er det "okay" at date igen og hvornår er jeg mon klar til det?

Jeg havde lige haft et forhold på 2 år. "Mødte" (nok nærmere, blev interesseret i) min nuværende kæreste 1 måned efter det skete bare, var overhoved ikke noget jeg søgte.
Men tror jeg helt sikkert bedst selv du kan mærke

Anmeld

26. september 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Jeg havde en kæreste da jeg mødte min nuværende kæreste/far til mit barn.

Da jeg så ham for første gang, slog jeg op med min daværende kæreste og kort tid efter fandt min nuværende kæreste og jeg sammen  

Min pointe er, jeg synes du skal gøre det når du føler for det. Der er ingen regler, udover dem du selv vælger at sætte.

Anmeld

26. september 2013

Antioxi

Jeg fandt sammen med min nuværende kæreste tre uger efter jeg slog op med min ekskæreste. Og min kæreste måtte så lige slå op med sin kæreste ca. en uge før vi officielt blev et par. Knapt så godt 

Men jeg vil ikke sætte en bestemt tid på for hvornår det er okay, at date en ny. Det er kun dig selv, der sige det 

Anmeld

26. september 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg slog faktisk op med min ekskæreste, da min nuværende kæreste viste interesse for mig, for han var LIGE noget for mig, og nu har vi været sammen i snart fire år og skal være forældre til december. Så jeg gjorde faktisk ikke noget. så som andre skriver, så er det rigtige tidspunkt når du føler dig klar til det held og lykke!

Anmeld

26. september 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Det er individuelt hvornår man er klar til at date igen, så det kan kun du svare på. Jeg synes at du skal forsøge at glemme tankerne om hvad andre tænke og springe ud i det så snart du føler dig klar! 

For mit vedkommende gik der 1 år inden jeg var parat. Jeg var så på et par dates hen over sommeren, og nu holder jeg en pause igen. Eller jeg søger ikke aktivt, men har da et åbent øje Jeg var ikke klar før, fordi bruddet var grimt og fordi forholdet til min søns far var problematisk den første lange tid efter bruddet. Så overskuddet var der simpelthen ikke. Nu er situationen heldigvis helt en anden og når der dukker en sød fyr op, så er jeg klar og parat

Vh. Louise

Anmeld

26. september 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jeg synes det kommer meget an på, hvordan dit forhenværende forhold var.

Hvis det var et forhold med gentagende problemer, et dysfunktionelt forhold m.v, så synes jeg du skal tage dig god tid med at bearbejde dine følelser, inden du involverer dig med et nyt menneske. Ellers risikerer du, at de samme mønstre kommer til at gå igen, i det nye forhold.

Men uanset hvad, der er jo ingen grund til at gå fra hinanden, hvis alt var godt. Så mit råd er, at blive færdig med det gamle, inden du starter på noget nyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.