forskellige svar med forskellige test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
1 synes godt om
26. september 2013

frigge

jeg skulle have haft mens i går og har test flere gange man kna jo ikke lade være 

jeg har testet meget svar positivt med to test i går og idag (billige test fra føtex)   begge med morgen urin

Idag købte jeg så en dyr test fra clare blue med display og den viste meget hurtigt "gravid" men min kæreste havde fået afvide på apotektet at hvis man flere gange fik svage steger kan det være tegn på at man er gravid undenfor livmoden og det kan man jo ikke se på en display test så han have også købt et par fra apoteket, jeg tog og den er negativ.  De to tests er taget med urin i løbet at dagen.

er der andre som har oplevet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

LilleSmølf

Jeg vil, uden at være læge eller noget, skyde på at det hænger sådan her sammen:

Test 1 - morgenurin + svag streg = ikke meget HCG men kan måles med morgenurin fordi det er som bekendt mere koncrentreret på den tid.

Test 2 - ditto.

Test 3 - hvis der står gravid, er du nok gravid.

Test 4 - ikke taget med morgenurin, og eftersom du tester før testdag er der ikke meget HCG at måle, så du tester derfor negativ.

Desuden, dem fra apoteket er ikke så følsomme som mange af de andre og jeg tror det er svært at måle tidlig graviditet med dem.

Jeg ville nok vælge at stole på alle de positive, men for god ordens skyld vent til i morgen og test igen om morgenen.

Eller tag til læge.

Men jeg ville godt turde sige tillykke

Anmeld

26. september 2013

LilleSmølf

Desuden, HCG dobbler vidst op ca. hver 2. dag og eftersom du kun har testet to dage i streg har der jo ikke været tid til så meget forandring

Anmeld

26. september 2013

frigge

tak  for svar det lyder rigtig nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.