Min eks og jeg gik fra hinanden 2 måneder før min datter blev født.
Han krævede der skulle laves en faderskabstest, da han pludselig ikke mente det var hans barn alligevel. Vi har lige fået svar på han er far til hende, og han har nu søgt samvær i SF.
Han har ikke set hende i 5måneder eftersom der kørte faderskabssag, men dette er han sur over.
Han har en datter fra et tidligere forhold, og jeg mener ikke han kan tage vare på børn, og er derfor bekymret over han skal til at se sin datter.
her er historien fra da vi var sammen kort fortalt:
I den tid vi har været sammen, har han været meget ustabil.
Jeg har ikke vidst hvor jeg havde ham henne.
Han har ADHD og OCD, og ville ikke tage sin medicin, hvilket resulterede i han ofte blev aggressiv, og man aldrig vidste hvordan han ville reagere.
han er tidligere stofmisbruger, og mens vi var sammen, røg han i igen og begyndte at ryge hash.
Når jeg spurgte ind til det, blev han meget vred, og jeg var altid bange for hans reaktion.
Han har en datter på 5, vi på daværende tidspunkt havde en uge af gangen.
Selvom hans datter var hos os blev han sur når han ikke måtte tage ud til sine kammerater. Dette gjorde han dog alligevel, og hans datter måtte blive alene hos mig. I slutningen af vores forhold, skulle han ud til sine kammerater for at ryge. Dette har han senere fortalt mig. Han gjorde det fordi han mente han glemte alt hans vrede på den måde. Jeg mener ikke dette er ansvarligt når man har to børn nu. Og er bange for han kan falde i igen, nu hvor han er gjort det flere gange.
Jeg skulle sørge for at køre hende i BH om morgenen, da han ellers blev sur over han ikke kunne sove længe.
Sommetider lod han hende bare ligge i sengen og kørte på arbejde uden at sige noget til mig, hvor jeg så måtte op og have hende afleveret.
Endvidere skulle jeg også hente hende fra BH igen, da han ofte skulle have fyraftensøl med sine kollegaer.
Han har ofte overladt hans datter til mig. Nytårsaften 11/12, var vi hos hans mor.
Ham og hans familie gik ned til naboen, og efterlod hans datter alene tilbage i huset, hvor jeg måtte gå tilbage til hende så hun ikke lå selv.
Hans aggressivitet gjorde han ofte kastede ting efter mig, så som stole, glas osv, selvom hans datter stod ved siden af og kiggede på.
Jeg mener ikke han Pt. Kan tage ansvar for flere børn, grundet hans adfærd. Han har ofte været truende overfor mig, og en enkelt gang har han taget fat om halsen på mig.
Når han får noget at drikke, bliver hans også aggressiv, og man ved aldrig hvordan hans adfærd er.
Hjælp, hvordan vil jeg stå i SF ?
Er så bange for han får samvær med hende
Ved bare der kommer en kamp ud af det bagefter, og han så begynder at svine mig til over jeg kan snakke sådan om ham, for ved han vil nægte alle tingene :/ Han vil begynde at svine mig til.
Han mener han har ret til at det skal foregå i hans hjem hver anden gang, og hans anden datter og familie har krav på at komme med når der skal være samvær.
Er der nogen der ved noget om det? Og hvor mange timer om ugen det højest sandsynlig vil blive ?
Det skal også sige, der har været en anden inde i billedet siden hun blev født, hun os har knyttet sig til, har dette noget at sige?