hvad tror du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
15 svar
16 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

For nogle møder siden møder jeg denne fyr i byen - vi begynder at date og det er super hyggeligt - vi ses 1-2 gange om ugen - han er så sød, giver komplimenter, ved han har fortalt sin familie om mig osv. Efter 1,5-2 mdr fortæller han mig så at han ikke søger en kæreste men at han håber jeg stadig har lyst til at ses fordi han syns jeg er skøn osv. Skal lige siges at vi IKKE har været i seng sammen. Nå men jeg tænker lidt over det og ender med at sige til ham at det går ikke fordi jeg bare ved jeg ikke kan holde følelserne ude af det også vil det jo bare ende med at jeg bliver ked af det. Det er han ked af men acceptetere det.

Nå men vi ser så ikke hinanden men smser lidt om vind og vejr et par gange.

Han har nu spurgt om jeg ikke har lyst til at komme på besøg - har valgt at sige ja men nu er jeg helt nervøs - hvad tænker han - hvad vil han osv

Ved godt at I ikke kan svare på det men hvad ville I tænke hvis jeres veninde som og fortalte dette`??? 
Hold dig væk eller prøv at se hvad der sker???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Den lykkelige

Anonym skriver:

For nogle møder siden møder jeg denne fyr i byen - vi begynder at date og det er super hyggeligt - vi ses 1-2 gange om ugen - han er så sød, giver komplimenter, ved han har fortalt sin familie om mig osv. Efter 1,5-2 mdr fortæller han mig så at han ikke søger en kæreste men at han håber jeg stadig har lyst til at ses fordi han syns jeg er skøn osv. Skal lige siges at vi IKKE har været i seng sammen. Nå men jeg tænker lidt over det og ender med at sige til ham at det går ikke fordi jeg bare ved jeg ikke kan holde følelserne ude af det også vil det jo bare ende med at jeg bliver ked af det. Det er han ked af men acceptetere det.

Han har nu spurgt om jeg ikke har lyst til at komme på besøg - har valgt at sige ja men nu er jeg helt nervøs - hvad tænker han - hvad vil han osv

Ved godt at I ikke kan svare på det men hvad ville I tænke hvis jeres veninde som og fortalte dette`??? 

Jeg ville se hvad der sker..  Måske han har ændret mening.. fundet ud af at han ikke kan undvære at ses og gerne vil mere..

Anmeld

26. september 2013

Masig

Anonym skriver:

Min første tanke: han savner dig og har ændret mening og vil måske gerne noget mere, han er muligvis blevet lidt smålun på dig 

Min anden tanke: Han vil bare have en god ven.

Min tredje tanke: Han vil have noget fjams 

Jeg ville tage derhen og se hvad der sker, og se hvad han har af forklaring til du skulle komme på besøg.... Du er jo i din fulde ret til at gå igen hvis ikke du vil det samme som ham... 

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg ville se hvad der sker..  Måske han har ændret mening.. fundet ud af at han ikke kan undvære at ses og gerne vil mere..

det satser jeg på

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Min første tanke: han savner dig og har ændret mening og vil måske gerne noget mere, han er muligvis blevet lidt smålun på dig 

Min anden tanke: Han vil bare have en god ven.

Min tredje tanke: Han vil have noget fjams 

Jeg ville tage derhen og se hvad der sker, og se hvad han har af forklaring til du skulle komme på besøg.... Du er jo i din fulde ret til at gå igen hvis ikke du vil det samme som ham... 

Din første tanke den håber jeg på

Din anden tror jeg absolut kan være en rigtig god mulighed

Din trejde tror jeg ikke for det ved han godt han ikke får så havde han nok allerede fået det da vi datede

Anmeld

26. september 2013

Albertsen92

Ikke for at være ond, men jeg tror bare han vil have fis**..
Og ser dig som et let offer.

Anmeld

26. september 2013

Masig

Anonym skriver:

Din første tanke den håber jeg på

Din anden tror jeg absolut kan være en rigtig god mulighed

Din trejde tror jeg ikke for det ved han godt han ikke får så havde han nok allerede fået det da vi datede

Mænd er optimister, det kunne jo være du lige gav en omgang hvis nu han gav en middag haha....

Men vi krydser fingre for det er første mulighed 

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Ikke for at være ond, men jeg tror bare han vil have fis**..
Og ser dig som et let offer.

Ser det ikke som ondt men ærligt men vi datede 1,5-2 mdr uden at gå i seng sammen så ville undre mig hvis han tror han får noget nu??? måske bare mig der er naiv

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Mænd er optimister, det kunne jo være du lige gav en omgang hvis nu han gav en middag haha....

Men vi krydser fingre for det er første mulighed 

ha ha han har nu også givet middag alle de andre gange) Men ja måske er det bare det - vi må se hvad der sker 

Anmeld

26. september 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Ser det ikke som ondt men ærligt men vi datede 1,5-2 mdr uden at gå i seng sammen så ville undre mig hvis han tror han får noget nu??? måske bare mig der er naiv

Vil sige det samme som masig
Mænd håber til det sidste.
Men tag hjem til ham uden at give ham noget, og se hvad der sker. Kunne jo være han har skiftet mening, mænd kan godt lide at kæmpe lidt.
Og du virker ikke desperat eller naiv, så følg din mavefornemmelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.