hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
8 svar
2 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

hej alle sammen jeg står i en rigtigt træls situation

inden jeg mødte ham var jeg en glad frisk og smilende pige der altid var gang i og altid var klar på et grin, er en pige der ikke er så god til det med veninder har altid haft drenge venner og det har altid værert det bedste for mig. så møder jeg manden her som så åbenbart er meget sjalu så ender med jeg faktisk smider alle mine venner fra mig da han ikke kunne akseptere jeg snakkede med fyrer. så fik vi vores søn sammen som nu er 8 mdr og 3 uger efter fik jeg lavet en brystforstørrelse som jeg har drømt om siden jeg var 18 år gammel. så nu steg selvtelliden igen men men men nu er vi så der igen jeg føler mig alene ,indelukket,føler jeg er en helt anden person end det jeg ønsker, og har nu sagt stop og at jeg vil værer den jeg ænsker at værer og jeg vil snakke med dem som jeg vil snakke med når jeg vil og jeg vil se ud som jeg gerne vil se ud når jeg vil.... også får man bare kørt smørern om at jeg bare vil alt dette pga jeg har fået lavet mine skide patter... hva gør jeg for magter ikke denne situation mere elsker manden men elsker ikke den person han ønsker jeg skal værer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

B&J

du må forklare ham det var det her du skulle have gjord for start af stedet for at offere alle dine venner

nu men er du klar på at få alle dine venner tilbage patter eller ej så er det venner og du må forklare ham det må han leve med hvis han ikke kan må du jo tage den der fra hvad vil du så????

vil du leve med kæresten uden venner fordi han bliver jaloux eller med venner men måske uden kæresten?

for hjælper jo heller ikke i bliver sure og tværre af hinanden fordi han ikke forstår dig

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du må forklare ham det var det her du skulle have gjord for start af stedet for at offere alle dine venner

nu men er du klar på at få alle dine venner tilbage patter eller ej så er det venner og du må forklare ham det må han leve med hvis han ikke kan må du jo tage den der fra hvad vil du så????

vil du leve med kæresten uden venner fordi han bliver jaloux eller med venner men måske uden kæresten?

for hjælper jo heller ikke i bliver sure og tværre af hinanden fordi han ikke forstår dig

ja men har virkelig prøvet at forklare og fortælle men intet hjælper hver gang jeg prøver bliver den sat over på mig at jeg bare søger opmærksomhed fra alle andre end ham og det er mig den er galt med hver eneste gang alså går ingen gang i byen for det kan man ikke for så har man værert sammen med hele gade aner ikke hvad valg jeg skal tage lige nu og hvad der er bedst

Anmeld

26. september 2013

B&J

Anonym skriver:

ja men har virkelig prøvet at forklare og fortælle men intet hjælper hver gang jeg prøver bliver den sat over på mig at jeg bare søger opmærksomhed fra alle andre end ham og det er mig den er galt med hver eneste gang alså går ingen gang i byen for det kan man ikke for så har man værert sammen med hele gade aner ikke hvad valg jeg skal tage lige nu og hvad der er bedst

ja det er ikke nemt, du skulle ha sat dit punktum fra dag et af men ja det er heller ikke altid nemt håber i finder en løsning

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det er ikke nemt, du skulle ha sat dit punktum fra dag et af men ja det er heller ikke altid nemt håber i finder en løsning

ved jeg ikke om vi gør desværede men nu har jeg taget valget at jeg vil værer mig selv nu også må han tag den eller lade værre vil ikke længere føle mig inde soærrert

Anmeld

26. september 2013

B&J

Anonym skriver:

ved jeg ikke om vi gør desværede men nu har jeg taget valget at jeg vil værer mig selv nu også må han tag den eller lade værre vil ikke længere føle mig inde soærrert

du har ret ellers bliver du bare ikke glad

håber det bedste for dig

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du har ret ellers bliver du bare ikke glad

håber det bedste for dig

nej og sådan bliver det bare nu hvis han ikke kan lide dette ja så må han forlade bageriet jo

Anmeld

26. september 2013

B&J

Anonym skriver:

nej og sådan bliver det bare nu hvis han ikke kan lide dette ja så må han forlade bageriet jo

jamen håber du holder ved din mening det vil være godt for dig

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen håber du holder ved din mening det vil være godt for dig

mange tak og det gør jeg for er d bedste for mig og mig og min søn sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.