Klistermærke på tapet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
6 svar
6 synes godt om
26. september 2013

stjernehimmel

Jeg er i skrivende stund ved at pakke mit hjem ned.. Og i sin tid da jeg flyttede ind skulle jeg da ha sådan et stort ur på væggen hvor de enkelte dele er klisteret på væggen...

MEN nu står jeg og skal ha den ned, og klister sidder stadig på væggen... dette er ikke vand opløslig og er på savsmuldstapet... nogle der har gode råd hvordan man får det ned uden man ødelægger tapet osv.... våd klud er forsøgt, barberblad er faktisk umuligt grundet ujævnhederne....

nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Satans

stjernehimmel skriver:

Jeg er i skrivende stund ved at pakke mit hjem ned.. Og i sin tid da jeg flyttede ind skulle jeg da ha sådan et stort ur på væggen hvor de enkelte dele er klisteret på væggen...

MEN nu står jeg og skal ha den ned, og klister sidder stadig på væggen... dette er ikke vand opløslig og er på savsmuldstapet... nogle der har gode råd hvordan man får det ned uden man ødelægger tapet osv.... våd klud er forsøgt, barberblad er faktisk umuligt grundet ujævnhederne....

nogle ideer?

Kan desværre ikke hjælpe 

De der boede her før os, havde også den slags ur, og de opgav også at få den ned uden tapetet  Sååå den hænger her endnu 

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

Satans skriver:

Kan desværre ikke hjælpe 

De der boede her før os, havde også den slags ur, og de opgav også at få den ned uden tapetet  Sååå den hænger her endnu 

Den næste vil desværre ik ha den :-( ellers måtte hun hellere end gerne beholde den da den bare skal ud ;-)

Anmeld

26. september 2013

Satans

stjernehimmel skriver:

Den næste vil desværre ik ha den :-( ellers måtte hun hellere end gerne beholde den da den bare skal ud ;-)

Prøv med en hårtørrer, og se om du kan blødgørere limen med varmen 

Anmeld

26. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Rensebenzin og en klud! Og så gnubber du til det er opløst og væk. Det kan godt tage lidt tid.

hilsen maleren (der bander højlydt hver gang jeg støder på diverse klistermærker og elefantsnot )

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Rensebenzin og en klud! Og så gnubber du til det er opløst og væk. Det kan godt tage lidt tid.

hilsen maleren (der bander højlydt hver gang jeg støder på diverse klistermærker og elefantsnot )

TaK for råd, jeg må se om det virker ;-) fnis ja mor her bander os sig selv ret langt væk lige nu..... ;-) 

Anmeld

1. oktober 2013

stjernehimmel

Mor11 skriver:

Du har reddet min popo... det virker  takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.