Lambikoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hejsa alle.

hvis der er nogen der ligger inde med Lambikoder de ikke vil bruge må I meget gerne tænke på mig

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

B&J

Har desværre ikke nogle for skulle lige selv prøve tak for rådet havde nemlige lige købt 2 men uhh der er langt op til de 100

Anmeld

26. september 2013

Håber

Hvad skal i bruge lambi koder til ?

Anmeld

26. september 2013

B&J

Håber skriver:

Hvad skal i bruge lambi koder til ?

det er til point man får også kan man få nogle ting for dem prøv skriv i google lambi koder

Anmeld

26. september 2013

Wampires

man får et point pr. kode man indtaster og så kan bruge dem på alt muligt forskelligt.

Havde håbet at få samlet ind til en bamse og en morgenkåbe

bamsen koster 12 koder og morgenkåbe koster 100 koder...

Anmeld

22. marts 2014

Wampires

Jeg prøver lige at hive den her frem igen

Jeg ville blive mægtig glad hvis der var nogen der købte Lambi toiletpapir eller køkkenrulle og ville give mig deres koder

Jeg er langt om længe med vores eget og min mors forbrug nået op på 53 koder ud af de 100 stk jeg skal bruge for at få den ene morgenkåbe og det ser ud til de snart fjerner dem fra siden...

så please please pretty please: Hvis I har noget Lambi papir liggende vend den om og klip det stykke ud der hedder lambikode og smid mig en besked med de tal og bogstaver der står på den og I vil bare gøre mig så super glad...

Jeg har ikke råd til at købe mig en morgenkåbe til 100 kr før om meget lang tid, og jeg mangler virkelig en når vi er til babysvømning...

Håber virkelig der er nogen der kunne undvære koderne hvis I alligevel ikke går ind på siden selv og bruger dem...

Anmeld

5. april 2014

Wampires

jeg prøver lige igen at se om jeg kunne være heldig at der sad nogen med nogle Lambipakker der alligevel ikke har lyst til noget af det de har på hjemmesiden

Håber måske I vil sende mig en PB med nogle koder

jeg er nået op på 61 ud af de 100 stk med hjælp fra forskellige mennesker der når de køber skriver dem i en sms til mig eller via Facebookchatten

uhh håber der er nogen der kan hjælpe da vi ikke lige bruger særlig meget papir herhjemme og jeg tror måske de snart fjerne morgenkåben fra listen da den er gået fra at stå med antal til at stå den er på lager...

Anmeld

12. maj 2014

Wampires

Prøver lige at bumpe denne op igen

jeg er nu nede på at mangle 16 koder mere så AL hjælp ville være fantastisk

hvis du eller nogen i din familie bruger Lambi toiletpapir eller køkkenrulle ville jeg være forevigt taknemmelig hvis du ville hapse koden fra bagpå pakken og sende den i en PB til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.