Vores forhold brister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
7 svar
5 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

Ja, desværre 

Vi har nu valgt at give forholdet endnu en chance, for T's skyld, og fordi vi egentlig i bund og grund gerne vil hinanden og de drømme vi har startet på. 

Men vi er begge enige om at vi skal have hjælp denne gang, jeg tænker parterati / parcoach eller lignende 

- Hvad er jeres erfaringer med brug af dette?

Jeg har søgt lidt på nettet og kan nikke genkendende til mange af deres problemstillinger. 

- Men hvor starter vi ?

- hvad skal vi selv gøre inden? 

- hvad er prisen (ikke alle steder havde pris på, og de svingede meget i nivau) ?

Ja, del gerne ud at alle jeres erfaringer - tanker - problemstillinger og lign. Jeg er meget på bar bund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der vil dele af deres erfaringer eller viden ?

Anmeld

26. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ja, desværre 

Vi har nu valgt at give forholdet endnu en chance, for T's skyld, og fordi vi egentlig i bund og grund gerne vil hinanden og de drømme vi har startet på. 

Men vi er begge enige om at vi skal have hjælp denne gang, jeg tænker parterati / parcoach eller lignende 

Jeg har søgt lidt på nettet og kan nikke genkendende til mange af deres problemstillinger. 

- Men hvor starter vi ?

- hvad er prisen (ikke alle steder havde pris på, og de svingede meget i nivau) ?

Ja, del gerne ud at alle jeres erfaringer - tanker - problemstillinger og lign. Jeg er meget på bar bund 

opper den lige.... for jeg har ingen erfaring med den slags... desværre/heldigvis

Anmeld

26. september 2013

Ryberg

Kan varmt anbefale Maj Wiisman - hun er at finde på facebook og på nettet...

Hun laver online forløb, som er super inspirerende, for det er jo jer der skal lave arbejdet for at få det til at fungere.

Jeg vil vædde med, at i bare kan prøve at kontakte hende og så se hvad hun siger til det.. og det er lidt dyrt sådan noget par terapi.. men hvis det er det, som skal til..

Ellers Google rigtig meget omkring, det at redde et parforhold..

I skal sætte jer ned og SKRIVE ned

Hvad er jeres problemer
Hvad kan man gøre for at forbedre dem
Er der nogen man bare skal lade ligge
Hvad skal der til?
Skal i have hjælp udefra - veninder eller venner eller familie..
Måske mere tid for sig selv eller mere kvalitets tid sammen..

Det er SÅ vigtigt at snakke og være ÆRLIGE, om end sandheden gør ondt...

bare lige lidt tanker herfra...

Held og lykke!

Anmeld

26. september 2013

Ryberg

Anonym skriver:

Ja, desværre 

- Men hvor starter vi ?

http://majwismann.dk/

Som Maj sagde til et foredrag jeg var til (hi hi)

Er den gal med din Tiisman - så ring til Maj Wiisman

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

opper den lige.... for jeg har ingen erfaring med den slags... desværre/heldigvis

Tak 

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

http://majwismann.dk/

Som Maj sagde til et foredrag jeg var til (hi hi)

Er den gal med din Tiisman - så ring til Maj Wiisman

Hehe, det er da et slogan man kan huske 

Tak for svar, jeg vil lige prøve at se på hendes hjemmeside sammen med den anden halvdel.. 

Anmeld

26. september 2013

aarhusmor

Vi klarede selv vores problemner, men vi havde lige et terapeut oppe at vende for noget tid siden, hun kostede 800 kr. for en time.

Jeg har prøvet det i tidligere ægteskab, men der hjalp det ikke. Men måske fordi det var slut i mine tanker og vi havde for mange odds i mod os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.