Voksipose/ dyne til varm dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. september 2013

Cbank

Hej piger.

Jeg har et spørgsmål. Jeg er på udkig efter en voksipose til min søn Aske. Jeg tænker om jeg skal gå efter en med en ulddyne i? Aske er en varm dreng. 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Cbank

27. september 2013

EnGodMor

Jeg har en voksi pose til mit barn med vinterdyne i, og har købt en ulddyne til om sommeren. 

Her er det os et meget varmt barn jeg har, men om vinteren kan en ulddyne overhovedet ikke holde mit barn varmt.

Der skal det altså være den almindelige varme dyne som er i posen. 

General syntes jeg at den voksi pose jeg har købt i babysam er noget værre lo.., Den er så mega stiv i det, den kan overhovedet ikke puttes dejligt ned om barnet, og mit barn hader virkelig den pose, så her har jeg lagt den i barnevognen, så den ligger i bunden og op ad siderne, og så får mit barn en almindelig dyne over sig.

Anmeld

27. september 2013

Cbank

EnGodMor skriver:

Jeg har en voksi pose til mit barn med vinterdyne i, og har købt en ulddyne til om sommeren. 

Her er det os et meget varmt barn jeg har, men om vinteren kan en ulddyne overhovedet ikke holde mit barn varmt.

Der skal det altså være den almindelige varme dyne som er i posen. 

General syntes jeg at den voksi pose jeg har købt i babysam er noget værre lo.., Den er så mega stiv i det, den kan overhovedet ikke puttes dejligt ned om barnet, og mit barn hader virkelig den pose, så her har jeg lagt den i barnevognen, så den ligger i bunden og op ad siderne, og så får mit barn en almindelig dyne over sig.

Okay. Tak for svar. 

Jeg har faktisk kun hørt godt om voksi, så det er lidt sjovt du skriver anderledes. For jeg er blevet anbefalet voksi ift. trille eller slee bee m.m?? 

Men okay, så går jeg nødvendigvis ikke efter en med ulddyne 

Anmeld

27. september 2013

EnGodMor

Cbank skriver:

Okay. Tak for svar. 

Jeg har faktisk kun hørt godt om voksi, så det er lidt sjovt du skriver anderledes. For jeg er blevet anbefalet voksi ift. trille eller slee bee m.m?? 

Men okay, så går jeg nødvendigvis ikke efter en med ulddyne 

Den er os super god til at holde barnet varmt. 

Men jeg syntes den er for stiv i det, kunne godt ønske den var mere blød, så den kunne komme dejligt ned om skulder og halsen og varme. 

Man køber den med vinter dynen i, og kan købe en ulddyne som ekstra tilbehør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.