Noget forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har nu taget nogle æl test de sidste par dage. Og undre mig lidt over hvad de viser. På dag 15 en svag streg. Dag 16 ingen. Dag 17 igen en svag streg. Og i dag ingen. Burde ha haft æl imellem mandag og fredag (i morgen) .  Men intet tyder på det. 

Nogen for har prøvet det? Eller er det testene det er galt med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg har nu taget nogle æl test de sidste par dage. Og undre mig lidt over hvad de viser. På dag 15 en svag streg. Dag 16 ingen. Dag 17 igen en svag streg. Og i dag ingen. Burde ha haft æl imellem mandag og fredag (i morgen) .  Men intet tyder på det. 

Nogen for har prøvet det? Eller er det testene det er galt med?

Tror der er to muligheder:
Enten er din ÆL forsinket fordi du fx stresser over hvornår du har ÆL (been there done that). Så tester du positivt en af de næste par dage.

Eller også er du en af dem der meget hurtig stigning og fald i hormonerne, så den ville have været positiv på et andet tidspunkt af døgnet en af de dage du snakker om.

Uanset hvad så skader det ved ikke at hoppe på kæresten for en sikkerheds skyld

Hvis du generelt har problemer med ÆL-test så brug udflådsmetoden, det er billigere og ofte mere præcist. Og har efterhånden hørt mange anbefale det

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for dit svar Har selv lidt på fornemmelsen at det kunne være nogen af de ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.