Jeg er så træt af at der ingen er, udover min mand, der tager hensyn til mine følelser. Altid får jeg af vide at jeg overreagerer, at jeg er for meget eller at det er min egen skyld.
F.eks. den ene gang min svigermor overfaldt mig fordi hun troede at jeg ikke stolede på hende, da hun så fandt ud af at det var en forkert opfattelse måtte jeg HIVE en undskyldning ud af hende.
Eller da min far ikke gider komme til mine børns fødselsdag, hans undskyldning er at bilen ikke virker. Når jeg så siger, at det er for dårligt så får jeg af vide at han har mange endnu.
I morgen tager Mathias og jeg til Paris og er 3 dage. Yazmin skal passes for første gang i flere dage og overnatte et andet sted. Jeg havde aftalt med Mathias' mor at vi kom imellem 3 og 4 og lige få de sidste detaljer på plads. Jeg har været meget bekymret for det hele, om amningen gik i stå, om Yazmin kan klare det og om mine tøser kan klare sig.
Jeg har snakket meget med hende om det og idag ville jeg endnu en gang bekræftes i det nok skulle gå. Men hun kom ikke som aftalt.
Hun ringer ikke eller noget. Hun er taget til Næstved storcenter og er først hjemme halv 6. Dvs den bekræftigelse som jeg gerne ville have, de sidste detaljer som jeg gerne ville have på plads har jeg ikke fået. Jeg er nu ekstremt ked af det og føler at den tur som skulle være dejlig er nu ekstremt usikker.
Anmeld