Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mine penge er lidt små og der skal jo købes julegaver.
Jeg har en god kammerat som jeg synes skal have en lille gave fra mig og jeg har overvejet at lave skåle i perler. I ved sådan at man smelter perler til en skål. Hvis jeg nu ikke lave i den i alle mulige farver, men måske vælge to-tre farver. Kan man godt giv ham det altså han ved godt at mine penge er små og det mest er tanken der tæller. Har overvejet at giv min kæreste det også fordi han skal have et gavekort så får han også en lille ting.
Men mit spørgsmål er kan man godt det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barnepigen skriver: Mine penge er lidt små og der skal jo købes julegaver. Jeg har en god kammerat som jeg synes skal have en lille gave fra mig og jeg har overvejet at lave skåle i perler. I ved sådan at man smelter perler til en skål. Hvis jeg nu ikke lave i den i alle mulige farver, men måske vælge to-tre farver. Kan man godt giv ham det altså han ved godt at mine penge er små og det mest er tanken der tæller. Har overvejet at giv min kæreste det også fordi han skal have et gavekort så får han også en lille ting. Men mit spørgsmål er kan man godt det?
Tænker at du kender ham jo bedst, og ved om det er noget han ville blive glad for! Jeg er også typer der går efter at det er tanken der tæller!! Vh stine
Jeg ved at de to jeg vil give dem til vil blive glad for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128