Kan man godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
5 synes godt om
25. september 2013

Pigent

Mine penge er lidt små og der skal jo købes julegaver.

Jeg har en god kammerat som jeg synes skal have en lille gave fra mig og jeg har overvejet at lave skåle i perler. I ved sådan at man smelter perler til en skål. Hvis jeg nu ikke lave i den i alle mulige farver, men måske vælge to-tre farver. Kan man godt giv ham det altså han ved godt at mine penge er små og det mest er tanken der tæller. Har overvejet at giv min kæreste det også fordi han skal have et gavekort så får han også en lille ting.

Men mit spørgsmål er kan man godt det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

L&V

Barnepigen skriver:

Mine penge er lidt små og der skal jo købes julegaver.

Jeg har en god kammerat som jeg synes skal have en lille gave fra mig og jeg har overvejet at lave skåle i perler. I ved sådan at man smelter perler til en skål. Hvis jeg nu ikke lave i den i alle mulige farver, men måske vælge to-tre farver. Kan man godt giv ham det altså han ved godt at mine penge er små og det mest er tanken der tæller. Har overvejet at giv min kæreste det også fordi han skal have et gavekort så får han også en lille ting.

Men mit spørgsmål er kan man godt det?

Det kan man godt ja men må indrømme jeg tror de vil syntes det er lidt børnetøset. Det ville de mænd jeg kender i hvert fald

Anmeld

25. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker at du kender ham jo bedst, og ved om det er noget han ville blive glad for!  Jeg er også typer der går efter at det er tanken der tæller!! Vh stine

Anmeld

26. september 2013

C-Dog

Det er tanken der tæller, Jeg har både kammerater Jeg ved ville elske sådan en gave og med stolthed ville vise den til alle, og venner der med garanti ville bruge det som engangs askebæger ;-) så, du kender ham bedst.

Anmeld

26. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det er fint med hjemmelavede gaver, sålænge man laver noget den anden vil blive glad for
Så hvis du tror at de vil blive glade for skålene så laver du da bare dem

Anmeld

26. september 2013

Pigent

Jeg ved at de to jeg vil give dem til vil blive glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.