Hvordan kan jeg finde ud af hvad jeg kan få i kh i 2014?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

204 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg står desværre i den situation at jeg muligvis skal på kontanthjælp i det nye år da jeg ikke har arbejdet længe nok til at kunne få dagpenge og skal på barsel.

Hvordan kan jeg finde ud af hvad jeg kan få? 

(Har godt set den debat der kører ang. kontanthjælp og jeg gør det bestemt ikke af egen fri vilje. Er desværre bare tvunget til det pga barsel.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

grinny

Som jeg har forstået skal alle der er på KH nu, have et brev senest i november om hvor meget de mister osv. så tror ikke du kan få noget svar før efter november 

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Som jeg har forstået skal alle der er på KH nu, have et brev senest i november om hvor meget de mister osv. så tror ikke du kan få noget svar før efter november 

Okay. Jeg er ikke på kh nu.

Jeg er i arbejde men er færdig næste måned hvor jeg skal begynde på min uddannelse. Når så ikke at færdiggøre min uddannelse før jeg skal på barsel og der har jeg ikke optjent nok til at kunne få dagpenge.

Anmeld

25. september 2013

grinny

Anonym skriver:

Okay. Jeg er ikke på kh nu.

Jeg er i arbejde men er færdig næste måned hvor jeg skal begynde på min uddannelse. Når så ikke at færdiggøre min uddannelse før jeg skal på barsel og der har jeg ikke optjent nok til at kunne få dagpenge.

Problemet er at reformen er gået igennem, men de mangler stadig rigtig mange detaljer endnu, derfor er der heller ikke nogen der ved hvad der kommer til at ske.

Der er slet ikke sikkert folk går ned d. 1/1-14 den kan være det først bliver d. 1/3-14, så ja, ingen kan få eller give noget svar endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.