julegave ønsker til baby 8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.765 visninger
25 svar
5 synes godt om
25. september 2013

1990h

folk spørger allerede hvad ida ønsker sig. og jeg har ingen ide.

hvad er godt at få til en baby på 8 måneder?..legetøj, aktivitet legetøj og sådan. vogne mm

og de der bobbles dyr hvad er de gode til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Benjamins'mor

Vores kommende datter vil være 2-3 mdr til jul.
Men overvejer at ønske bobles til hende, hvad de helt præcis er gode for har jeg ikke undersøgt, men børn skulle være helt vilde med at tumle med/på dem.
Min søn har en af de små og han er helt vild med den.

Anmeld

25. september 2013

MissTas

1990h skriver:

folk spørger allerede hvad ida ønsker sig. og jeg har ingen ide.

hvad er godt at få til en baby på 8 måneder?..legetøj, aktivitet legetøj og sådan. vogne mm

og de der bobbles dyr hvad er de gode til?

en eller anden form for gåvogn/gåbil ville være et hit.. var det hvert fald her da Annastacia var den alder og hun bruger dem stadig meget og hun er 19 mrd nu.

Donut fra Bobles er så fantastisk .. den kan bruges til så meget og Annastacia ELSKER den

Bøger/pegebøger kunne også være en mulighed og den der kasse hvor man putter klodser i. Den elskede Annastacia også på det tidspunkt

Anmeld

25. september 2013

1990h

MissTas skriver:

en eller anden form for gåvogn/gåbil ville være et hit.. var det hvert fald her da Annastacia var den alder og hun bruger dem stadig meget og hun er 19 mrd nu.

Donut fra Bobles er så fantastisk .. den kan bruges til så meget og Annastacia ELSKER den

Bøger/pegebøger kunne også være en mulighed og den der kasse hvor man putter klodser i. Den elskede Annastacia også på det tidspunkt

tusind tak for ideer

hvilke gåvogn har i?

Anmeld

25. september 2013

1990h

Benjamins'mor skriver:

Vores kommende datter vil være 2-3 mdr til jul.
Men overvejer at ønske bobles til hende, hvad de helt præcis er gode for har jeg ikke undersøgt, men børn skulle være helt vilde med at tumle med/på dem.
Min søn har en af de små og han er helt vild med den.

tror jeg kigger lidt på de bobbles dyr

Anmeld

25. september 2013

1990h

MissTas skriver:

hvad dævlen bruger man den donut til?

Anmeld

25. september 2013

L&V

Bobles styrker deres motorik på forskelligvis.. Det er super.. Vores unger har såååå meget legetøj så her ønsker de tøj dyner osv til jul. Gåvognene er ofte super lette så de tipper så dem er jeg ik tosset med.

Anmeld

25. september 2013

1990h

Månsson skriver:

Bobles styrker deres motorik på forskelligvis.. Det er super.. Vores unger har såååå meget legetøj så her ønsker de tøj dyner osv til jul. Gåvognene er ofte super lette så de tipper så dem er jeg ik tosset med.

Jeg må kigge nærmere på de der bobbles ting..

Havde set en gåvogn fra brio er den let

Anmeld

25. september 2013

MissTas

1990h skriver:

tusind tak for ideer

hvilke gåvogn har i?

Vi har den fra kids-wood og så har hun en gåbil med lyd og lys fra Toys'R'us med peter plys.. begge har hun brugt ekstremt meget

Anmeld

25. september 2013

MissTas

1990h skriver:

Jeg må kigge nærmere på de der bobbles ting..

Havde set en gåvogn fra brio er den let

Annastacias gåvogn fra kids-wood er ret stabil sys jeg .. hun er aldrig tiltet med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.