PrincessTanja skriver:
Er pisse bekymret nu!
Vores lille datter Anna, legede på gulvet og er jo begyndt og kravle, jeg var på toilet og hendes far sad inde i sofaen ved hende, pludseligt lige da han kigger over på hende falder hun bagover og slår baghovedet ned i gulvet. jeg fik et chok for det gav et ordentligt brag! Nå men hun skreg og græd jo selvfølgeligt, det lille pus, og vi forsøgte og give hende grød, men hun var bare pivet og ked under hele måltidet og mumlede nogle lyde vi aldrig har hørt før - og bum kort efter vuggede hendes far hende i armene og hun faldt i søvn. Hun plejer ikke og være træt på den tid her allerede.
Bør vi være bekymret?
/Tanja.
Åh lille Anna..
Anthon faldt en dag ned af sofaen for...... 3-4 uger siden tror jeg.. Han slog hovedet lidt, og skreg jo selvfølgelig fordi han blev bange..
Og der gik også kun få minutter, så sov han, som om det bare var RIGTIG hårdt at blive SÅ ked af det..
Jeg holdte selvfølgelig øje med ham resten af dagen, men der var slet ingen ting, det var bare chokket han havde været så ked af..
Men tag og ringe til lægen, for det lyder som om hun måske har slået hovedet en del mere end Anthon.. Og indtil da, så hold øje med hende, også imens hun sover..

Håber hun snart er ovenpå!
Anmeld