Vores prinsesse faldt og slog hovedet. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.314 visninger
9 svar
9 synes godt om
25. september 2013

PrincessTanja

Er pisse bekymret nu!

Vores lille datter Anna, legede på gulvet og er jo begyndt og kravle, jeg var på toilet og hendes far sad inde i sofaen ved hende, pludseligt lige da han kigger over på hende falder hun bagover og slår baghovedet ned i gulvet. jeg fik et chok for det gav et ordentligt brag! Nå men hun skreg og græd jo selvfølgeligt, det lille pus, og vi forsøgte og give hende grød, men hun var bare pivet og ked under hele måltidet og mumlede nogle lyde vi aldrig har hørt før - og bum kort efter vuggede hendes far hende i armene og hun faldt i søvn. Hun plejer ikke og være træt på den tid her allerede.

Bør vi være bekymret?

/Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Morigen

PrincessTanja skriver:

Er pisse bekymret nu!

Vores lille datter Anna, legede på gulvet og er jo begyndt og kravle, jeg var på toilet og hendes far sad inde i sofaen ved hende, pludseligt lige da han kigger over på hende falder hun bagover og slår baghovedet ned i gulvet. jeg fik et chok for det gav et ordentligt brag! Nå men hun skreg og græd jo selvfølgeligt, det lille pus, og vi forsøgte og give hende grød, men hun var bare pivet og ked under hele måltidet og mumlede nogle lyde vi aldrig har hørt før - og bum kort efter vuggede hendes far hende i armene og hun faldt i søvn. Hun plejer ikke og være træt på den tid her allerede.

Bør vi være bekymret?

/Tanja.

prøv at ringe til lægen.

Vores faldt engang ud af seng og slog hovedet, hun var ca 5- 6 mdr. Blev bekymret og ringede på lægevagten, de spurgte hvordan hun er nu og jeg svarede at hun pludrede løs og virked glad, så skulle jeg ikke være bekymret.

Hvis Jeres er pylret og virker kvabset / til at have kvalme så ring til lægen. Jeg tror jeg ville gøre det alligevel de kan bedre svare på om hun er ok eller ej.

Anmeld

25. september 2013

M&F&C

Har selv en bølle herhjemme der slog hovedet i søndags... Jeg talte med lægen som sagde at børn kan godt blive meget trætte når de slår hovedet, så lad hende hvile men: kontakt 1 gang i timen hvor hun skal reagere, hold øje med spontan og voldsom opkast, adfærdsændringer, ingen vild leg. Alt dette skal I være obs på de næste 24 timer ...... kontakt læge ved uregelmæssigheder ved det ovennævnte.

Håber hun bare har fået et slag og er ved godt mod

Anmeld

25. september 2013

Sisse Vinther

PrincessTanja skriver:

Er pisse bekymret nu!

Bør vi være bekymret?

/Tanja.

Trætheden kan også komme af gråd og hysteri, da hun vil bruge mange muskler især i ansigt og omkring øjne og pande som bliver spændt når man er ked af det.

Umiddelrt som det lyder er det ikke noget jeg synes I bør være bekymret over. Hun vil vælte og falde mange gange endnu nogle vil være værre end andre, men jeg tror først dilemmaet opstår hvis der ikke opstår en gråd, eller hvis hun ikke finder ro.

for at slaget ikke giver buler og mærker.

Anmeld

25. september 2013

MyLove E

Giv lige lægen et kald mens de stadig har åben:-D
God bedring.

Anmeld

25. september 2013

Morigen

Hvordan går det med hende??

Anmeld

26. september 2013

PrincessTanja

Tak for svarene allesammen. Vi lod hende sove og holdt godt øje med hende HELE tiden. Da hun vågnede, virkede hun glad og frisk, så valgte og se det an. Og nu her er natten oz gået fint, så tror bare det er en bule og forskrækkelse over faldet. Heldigvis. Ellers får jeg min svigermor som er sygeplejerske til og komme forbi senere og lige kigge til hende.

Anmeld

26. september 2013

Miin'Baby'Mus

PrincessTanja skriver:

Er pisse bekymret nu!

Bør vi være bekymret?

/Tanja.

Tror generalt man bliver lidt ør når man slår sig. 

Hvis jeg virkelig slår mit hoved, f.eks. op i dørkarmen (min mor har et meget lille hus f.eks. hehe), ja så får jeg hovedpine og bliver ør - det gør mega ondt og så bliver man jo selvfølgelig træt  Eller det gør jeg i hvert fald.

Men ring til lægen 

Anmeld

26. september 2013

AnthonsMor

PrincessTanja skriver:

Er pisse bekymret nu!

Bør vi være bekymret?

/Tanja.

Åh lille Anna..

Anthon faldt en dag ned af sofaen for...... 3-4 uger siden tror jeg.. Han slog hovedet lidt, og skreg jo selvfølgelig fordi han blev bange..
Og der gik også kun få minutter, så sov han, som om det bare var RIGTIG hårdt at blive SÅ ked af det..

Jeg holdte selvfølgelig øje med ham resten af dagen, men der var slet ingen ting, det var bare chokket han havde været så ked af..

Men tag og ringe til lægen, for det lyder som om hun måske har slået hovedet en del mere end Anthon.. Og indtil da, så hold øje med hende, også imens hun sover..

Håber hun snart er ovenpå!

Anmeld

26. september 2013

PrincessTanja

AnthonsMor skriver:

Åh lille Anna..

Anthon faldt en dag ned af sofaen for...... 3-4 uger siden tror jeg.. Han slog hovedet lidt, og skreg jo selvfølgelig fordi han blev bange..
Og der gik også kun få minutter, så sov han, som om det bare var RIGTIG hårdt at blive SÅ ked af det..

Jeg holdte selvfølgelig øje med ham resten af dagen, men der var slet ingen ting, det var bare chokket han havde været så ked af..

Men tag og ringe til lægen, for det lyder som om hun måske har slået hovedet en del mere end Anthon.. Og indtil da, så hold øje med hende, også imens hun sover..

Håber hun snart er ovenpå!

Åhr tak for dit søde svar.

Jo hun hviler lige nu, men synes jeg kan ane en stor bule i baghovedet, så nu får vi se når hun vågner.

Og sikke da en søøøøøøøød lille Anthon du har dig!.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.