Mens murren og kvalme 1 uge efter ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.008 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet det ?

Jeg havde ÆL for en uge siden, og har i dag haft mens murren og lidt kvalme.. Sådan plejer jeg aldrig at have det..

I går havde jeg desuden smerter i venstre side af underlivet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Morigen

Jeg havde det på nøjagtig samme måde i sidste cyklus. Og en negativ test og fik efterfølgende menstruation.

Så syntes ikke du skal gå med håbet om at du er gravid før du står med en positiv test.

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Morigen skriver:

Jeg havde det på nøjagtig samme måde i sidste cyklus. Og en negativ test og fik efterfølgende menstruation.

Så syntes ikke du skal gå med håbet om at du er gravid før du står med en positiv test.

Nej det er jo det.. Det er også første gang vi rigtig forsøger med æl test osv så det gør ikke noget at der går nogle måneder - har bare aldrig haft det sådan mellem æl og mens før..

Anmeld

25. september 2013

Morigen

Jeg tror nogen gange at kroppen spiller en et puds, når man tænker for meget over det.

Jeg har holdt et par ugers pause fra baby.dk for at få tankerne væk, har ingen sympotomer denne her gang, på nær jeg havde mange smerter under ægløsning.

Men jeg krydser fingre for dig, at du får en positiv test inden så længe

Anmeld

25. september 2013

M&J87

Jeg havde mens smerter 1 uge efter æl, og det resulterede i en graviditet. JEg krydser 

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Jeg havde mens smerter 1 uge efter æl, og det resulterede i en graviditet. JEg krydser 

Tak

Sætter dog ikke forventningerne for højt..

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Flere med erfaringer ?

Anmeld

25. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Flere med erfaringer ?

Har også haft masser af "symptomer" der ikke førte til noget. Da jeg endelig var gravid, havde jeg nul symptomer før 7. uge. 

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Har også haft masser af "symptomer" der ikke førte til noget. Da jeg endelig var gravid, havde jeg nul symptomer før 7. uge. 

Sidst jeg var gravid var kvalme og ømme bryster første tegn (nogle dage før testdag) 

Har bare ALDRIG haft mens murren 1 uge før mens, højest et par dage (heller ikke da vi lavede nr 1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.