Sex - er jeg den eneste der har det underligt med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
9 svar
13 synes godt om
25. september 2013

CH2012

Hejsa allesammen.
Jeg bliver nødt til at spørge: har I det andre lidt underligt med at tænke på, at når man er gravid, skyldes det jo pga. sex (I know) - men har det lidt svært ved at forene tanken og dtømmen om baby sammen med sex. I selve situationen tænker jeg ikk over... det, men bagefter tænker jeg: tænk at pga. vi laver noget frækt og noget så lækkert, kan der komme noget så sødt og uskyldigt ud af det (hvis det da ellers vil lykkedes)... Er jeg den eneste som har det lidt underligt med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Annette A

Faktisk har jeg det også lidt på samme måde og efter vi har fået tre børn synes jeg faktisk til tider at jeg har et lidt anstrengt forhold til sex. Det er jo underligt at tænke at der kan komme en baby ud af det og selv synes jeg at det kan være svært både under og efter graviditeteten at kombinere moderfølelserne med at være en fræk kæreste for min mand. Min erfaring er dog at det er værst de første par år af børnenes liv og det bliver lidt bedre når de er større, men kan virkelig ikke have tanken om sex når jeg er gravid og det første år efter fødslen. Synes nærsmest det er lidt ulækkert og det vil jeg jo helst ikke have min kæreste kan mærke, men han kan nok godt mærke jeg ikke er så intereseret. Men altså ja forstår godt de tanker du har, det kan være lidt svært at forene at det har en sammenhæng.

Anmeld

25. september 2013

Trekløver(:

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.
Jeg bliver nødt til at spørge: har I det andre lidt underligt med at tænke på, at når man er gravid, skyldes det jo pga. sex (I know) - men har det lidt svært ved at forene tanken og dtømmen om baby sammen med sex. I selve situationen tænker jeg ikk over... det, men bagefter tænker jeg: tænk at pga. vi laver noget frækt og noget så lækkert, kan der komme noget så sødt og uskyldigt ud af det (hvis det da ellers vil lykkedes)... Er jeg den eneste som har det lidt underligt med det?

Det tænkte jeg slet ikke over, men da jeg blev gravid, og jeg begyndte at mærke min datter inde i maven, så syntes jeg det var lidt underligt at have sex. 

Vi havde dog sex alligevel, men det var lidt mærkeligt for mig. 

Anmeld

25. september 2013

gædde/gitte

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

hvis det lykkes for mig denne gang, så kan jeg tænke
"tænk at der kan komme noget så sødt ud af, at manden vrider kæppen i kop - der minder om et levn fra 80érnes tubberware..koppen er transporteret imellem min yver i al hast og jag -også tilsidst jordet op i mit underliv, mens jeg sendte fremmedefjenske uhøflige tanker, til en læge, som jeg bare ikke kan døje synet af !"

Tror jeg ville elske at kunne sige

"vi har dyrket hed monkey-love på køkkenbordet - midt i opvask og frikadeller "

Anmeld

25. september 2013

CH2012

Christina A skriver:

Faktisk har jeg det også lidt på samme måde og efter vi har fået tre børn synes jeg faktisk til tider at jeg har et lidt anstrengt forhold til sex. Det er jo underligt at tænke at der kan komme en baby ud af det og selv synes jeg at det kan være svært både under og efter graviditeteten at kombinere moderfølelserne med at være en fræk kæreste for min mand. Min erfaring er dog at det er værst de første par år af børnenes liv og det bliver lidt bedre når de er større, men kan virkelig ikke have tanken om sex når jeg er gravid og det første år efter fødslen. Synes nærsmest det er lidt ulækkert og det vil jeg jo helst ikke have min kæreste kan mærke, men han kan nok godt mærke jeg ikke er så intereseret. Men altså ja forstår godt de tanker du har, det kan være lidt svært at forene at det har en sammenhæng.

Ja, nemlig... Synes bare, at det er være kinky med min kæreste, ikk hører sammen med en sød lille baby. Men ved jo godt at det er naturens gang. Og heldigvis er metoden til at blive gravid jo sjov nok, heldigvis for det, for ellers kunne processen nok føles endnu svær end den er i forvejen... Men set bagefter sexdelen er overstået, så har jeg (når jeg kommer til at tænke på det), svært ved at forene de to ting sammen. Nogle gange kommer jeg til at tænke så meget over det, ay jeg tænker; ej, vi burde også bare gøre det stille og roligt... Ej, det er svært at forklarer...

Anmeld

25. september 2013

CH2012

M_V skriver:

Det tænkte jeg slet ikke over, men da jeg blev gravid, og jeg begyndte at mærke min datter inde i maven, så syntes jeg det var lidt underligt at have sex. 

Vi havde dog sex alligevel, men det var lidt mærkeligt for mig. 

Det kunne jeg også forestille mig, at vi begge ville have svært ved, faktisk...

Anmeld

10. oktober 2013

-Sigrid-

gædde/gitte skriver:

"tænk at der kan komme noget så sødt ud af, at manden vrider kæppen i kop - der minder om et levn fra 80érnes tubberware..koppen er transporteret imellem min yver i al hast og jag -også tilsidst jordet op i mit underliv, mens jeg sendte fremmedefjenske uhøflige tanker, til en læge, som jeg bare ikke kan døje synet af !"

Hahahaha!! Tror jeg skal til at læse dine indlæg igennem, så kan jeg klare alt, selv matematik!! 

TS: I går sagde min mand "Kom, vi skal bolle"... Det syntes jeg var direkte frastødende, fordi jeg kan rigtig godt lide tanken om at vi lave et lille menneske som vi kommer til at elske, og jeg elsker at vi laver en baby mens vi kysser og ruller rundt i sengen... Selvom det startede ude i bryggerset 

Anmeld

10. oktober 2013

Sisse Vinther

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Hmm.. Jeg har aldrig set det sådan.
Men hjemme hos os kalder vi det faktisk aldrig 'sex'. Vi elsker altid. Uanset hvor uartigt det så er, så elsker vi. Og jeg kan godt lide tanken om at vi har skabt et liv sammen fordi vi har elsket -fordi vi elsker hinanden.
Lidt rodet  
Men ja...

Anmeld

10. oktober 2013

salix

gædde/gitte skriver:

den kan jeg kun alt for godt nikke genkændenne til... vi er dog i IVF behandling så jeg skal lige gennem æg udtagning og så skal det hele blandes og forhæve inden det skal i ovenen 

så her hjemme har pb fået til navnet shake n' bake  men jeg ville også meget heller kunne sige at lille blyb var blevet til grundet hed sex end på en klinik hvor far faktisk slet ikke behøver at være tilstede 

Anmeld

10. oktober 2013

gædde/gitte

salix skriver:

den kan jeg kun alt for godt nikke genkændenne til... vi er dog i IVF behandling så jeg skal lige gennem æg udtagning og så skal det hele blandes og forhæve inden det skal i ovenen 

så her hjemme har pb fået til navnet shake n' bake  men jeg ville også meget heller kunne sige at lille blyb var blevet til grundet hed sex end på en klinik hvor far faktisk slet ikke behøver at være tilstede 

shake N bake feeeeeeeeeed betegnelse! vi skal også til at prøve IVF - vi kalder det "glaskartofler"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.