Den 3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2013

isabellasmor

Har jeg test dag. Var til scanning igår, og min slimhinde så ud som den skulle, og jeg havde haft ægløsning som jeg skulle  Så nu er det bare den vente tid dér .. Den er sq svær! 

jeg har haft mange bivirkninger efter ægløsningssprøjten. jrg har rent ud sagt haft det præcis som var jeg gravid . 

så har jeg købt en masse graviditets teste. Strips. Og jeg har fået en meget svag test i forgårs, så vil tage en i morgen og se om der stadig er lidt, så jeg er helt sikker på når jeg tester omkring D. 3, så er det graviditet hvis der er noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

AnnaK89

Men er det ikke noget med at ÆL-sprøjten kan give falsk positiv op til 12-14 dage efter man har taget den?

Synes det virker ret urealistisk at du kan teste positiv 10 dage før testdag?

Men for at den er der!

Anmeld

25. september 2013

esioul

isabellasmor skriver:

Har jeg test dag. Var til scanning igår, og min slimhinde så ud som den skulle, og jeg havde haft ægløsning som jeg skulle  Så nu er det bare den vente tid dér .. Den er sq svær! 

jeg har haft mange bivirkninger efter ægløsningssprøjten. jrg har rent ud sagt haft det præcis som var jeg gravid . 

så har jeg købt en masse graviditets teste. Strips. Og jeg har fået en meget svag test i forgårs, så vil tage en i morgen og se om der stadig er lidt, så jeg er helt sikker på når jeg tester omkring D. 3, så er det graviditet hvis der er noget 

Du kan ikke teste endnu, da æl sprøjten er i kroppen i op til 14 dage. Så de er falsk positive  Den indeholder HCG hormon.

Held og lykke

Anmeld

25. september 2013

isabellasmor

AnnaKJ skriver:

Men er det ikke noget med at ÆL-sprøjten kan give falsk positiv op til 12-14 dage efter man har taget den?

Synes det virker ret urealistisk at du kan teste positiv 10 dage før testdag?

Men for at den er der!

Øhm, men det er da også det jeg skriver?? At jeg tester for at se hvornår den begynder at blive negativ, så når jeg når omkring D. 3. Så ved jeg hvis den er positiv er det pga graviditet..... 

Anmeld

25. september 2013

isabellasmor

esioul skriver:

Du kan ikke teste endnu, da æl sprøjten er i kroppen i op til 14 dage. Så de er falsk positive  Den indeholder HCG hormon.

Held og lykke

Se mit svar til anden 

Anmeld

25. september 2013

AnnaK89

isabellasmor skriver:

Øhm, men det er da også det jeg skriver?? At jeg tester for at se hvornår den begynder at blive negativ, så når jeg når omkring D. 3. Så ved jeg hvis den er positiv er det pga graviditet..... 

Okay så misforstod jeg.
Synes bare ikke lige det var sådan det blev beskrevet i dit indlæg.

Anmeld

25. september 2013

isabellasmor

AnnaKJ skriver:

Okay så misforstod jeg.
Synes bare ikke lige det var sådan det blev beskrevet i dit indlæg.

Nej det kan jeg godt se, men synes nu alligevel godt man kan læse det, hvis man antager at det er en selvfølge at man ikke tester for graviditet inden ægget har sat sig fast  Hehe. 

Anmeld

25. september 2013

esioul

isabellasmor skriver:

Se mit svar til anden 

Ahh så misforstod jeg. Undskyld

Anmeld

25. september 2013

isabellasmor

esioul skriver:

Ahh så misforstod jeg. Undskyld

Det iorden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.